Portalul MSN al Microsoft a lansat, ieri, propriul motor de căutare pe Internet - MSN Search, devenind un competitor pentru Google şi Yahoo. Varianta de probă a motorului de căutare a apărut în noiembrie 2004, iar de la acel moment au avut loc o serie de ajustări. După numeroase îmbunătăţiri, proiectul a devenit unul din cele mai importante ale gigantului american din sectorul IT.
"Microsoft" a anunţat că noua sa aplicaţie, ce va oferi posibilitatea consultării a peste cinci miliarde de pagini web, este acum accesibilă în 10 limbi şi în 24 de ţări. MSN Search va încerca să atragă cît mai mulţi utilizatori, oferind atît răspunsuri bazate pe fapte reale, cît şi peste 40.000 de articole din propria enciclopedie, Encarta. Este disponibilă, de asemenea, o opţiune "near me", care permite utilizatorilor să-şi limiteze rezultatele căutărilor la chestiunile relevante locaţiilor în care se află. Această "geografie" este dedusă de motorul de căutare din adresa IP.