Mio Technology lansează pe piaţa locală o nouă gamă de dispozitive GPS, bazate pe un software-ul Spirit optimizat, funcţii suplimentare pentru îmbunătăţirea experienţei de navigare, dar şi update gratuit al hărţilor pentru întreg teritoriul Europei, pentru doi ani, informează un comunicat de presă. De asemenea, compania ţinteşte o cotă de piaţă de 50% în acest an.
"Am decis ca în 2011 să lansăm o gamă completă cuprinzând 9 dispozitive diferite, bazate pe acelaşi software Spirit, care să targeteze toate cele trei categorii mari de cumpărători. Pentru cei care îşi doresc un dispozitiv de buget vom avea disponibile două modele cu harta României, pentru cei care îşi doresc un raport avantajos calitate-preţ o gamă de mijloc generoasă cuprinzând 5 modele, iar pentru cei care caută echipamentul GPS complet două modele cu funcţionalităţi complexe, capabilităţi multimedia şi conectivitate Bluetooth", a declarat Laura Samson Country Director România, Ungaria, Slovacia şi Cehia, Mio Technology.
Reprezentanţii companiei estimează vânzări de 25.000 de unităţi pentru acest an. În prima jumătate a anului s-au vândut 6.000 de GPS-uri Mio Technology.