Constructorul auto japonez "Mitsubishi Motors" şi-a redus pierderile în primul trimestru fiscal, în baza câştigurilor din fluctuaţiile de curs valutar, mai precis a deprecierii yenului. Pierderea netă a companiei a fost de 8,2 miliarde de yeni (69 milioane de dolari) ori 1,5 yeni/acţiune în intervalul aprilie-iunie 2007, faţă de cea de 15,1 miliarde de yeni sau 2,75 yeni/titlu din aceeaşi perioadă a lui 2006. Pentru întregul an fiscal, care se va încheia la data de 31 martie 2008, profitul net al companiei se va dubla, urmând să ajungă la 20 de miliarde de yeni, spun oficialii "Mitsubishi Motors".
Vânzările "Mitsubishi" au sporit cu 30% în primul trimestru, la 630,8 miliarde de yeni. Volumul vânzărilor "Mitsubishi Motors" a crescut cu 14% în perioada menţionată, la nivel mondial, ajungând la 334.000 vehicule. Aceasta este urmarea lansării noului Outlander, în noiembrie 2006, şi a noii variante Lancer, în martie 2007.
În perioada de raportare, livrările companiei au crescut cu 19% în SUA, iar în Europa - cu 12%. Pe plan intern, "Mitsubishi Motors" şi-a micşorat vânzările cu 11%, din cauza reducerii cererii pentru vehiculele mini.