Ennismore, compania de ospitalitate şi lifestyle cu cea mai rapidă creştere din lume, şi One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor şi dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidenţiale, de birouri şi mixte de ultimă generaţie din România, au semnat parteneriatul pentru deschiderea unui hotel Mondrian în Bucureşti. Ceremonia de semnare a avut loc pe 7 martie, la One Tower, într-un cadru festiv şi elegant la care au participat Victor Căpitanu, cofondator şi co-CEO One United Properties, Riad Abi Haidar, partener în cadrul diviziei Hoteluri a dezvolatorului, şi Kevin Rockey, Head of Northern & Eastern Europe la Ennismore, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, Hotelul Mondrian Bucureşti va fi amplasat pe strada Georges Clemenceau nr. 8-10, în apropierea Ateneului Român, acolo unde One United Properties a achiziţionat anterior o construcţie cu intenţia de a o transforma într-un hotel. Îmbinând într-un mod artistic inovaţia şi tradiţia, Mondrian Bucureşti va aduce un concept cu totul şi cu totul nou pe scena ospitalităţii Capitalei. Beneficiind de o poziţionare exclusivistă pe o stradă liniştită şi intimă din inima oraşului, hotelul va oferi aproximativ 100 de camere şi apartamente definite de o estetică sofisticată şi elegantă, precum şi facilităţi de agrement de lux, inclusiv o piscină şi un centru spa. Opţiunile rafinate de dining, selecţionate de bucătari de talie mondială, promit o călătorie culinară care trezeşte simţurile.
"Acest parteneriat reprezintă un punct de referinţă pentru compania noastră, care îşi face astfel debutul pe piaţa ospitalităţii din Bucureşti şi, totodată, un pas semnificativ în redefinirea luxului în peisajul hotelier local. Aducem pentru prima oară în România un brand internaţional de renume, Mondrian, care va deveni cu siguranţă un punct de referinţă pentru oraş, contribuind la promovarea culturii şi tradiţiilor româneşti pe scena internaţională şi la dezvoltarea turismului în Bucureşti. Cred cu tărie că performanţa companiei noastre merge mână în mână cu performanţa Bucureştiului, de aceea unul dintre obiectivele noastre pe termen lung este să continuăm să investim în acest oraş", a declarat Victor Căpitanu, cofondator şi co-CEO One United Properties.
"Bucureştiul a cunoscut o redresare remarcabilă în sectorul turistic în urma pandemiei, iar aici există o cerere mare, nedeservită, de hoteluri de lux, de opţiuni de cazare sofisticate, care oferă experienţe în sine. Sunt foarte bucuros să fac parte din această iniţiativă prin care ne propunem, împreună cu One United Properties, să aducem peisajul hotelier local la un alt nivel de sofisticare şi să explorăm oportunităţi de investiţii fără precedent în sectorul ofertant al ospitalităţii şi turismului din România. Pe măsură ce piaţa se dezvoltă, angajamentul nostru depăşeşte zona investiţiilor. Concentrându-ne pe concepte de călătorii personalizate şi crearea de experienţe unice, vă invităm să faceţi parte din redefinirea viitorului ospitalităţii în România. Brandul hotelier Mondrian propune o viziune artistică fusion, un exemplu de succes al modului în care poate fi creată o experienţă unică şi memorabilă pentru oaspeţi. Mondrian este un mod de a călători, de a explora, de a experimenta", a adăugat Riad Abi Haidar, partener al diviziei Hoteluri One United Properties.
Chadi Farhat, Brand COO Mondrian la Ennismore, a declarat: "Mondrian este un brand global iconic, cu rădăcini în unele dintre cele mai interesante destinaţii din lume. Suntem încântaţi să colaborăm cu One United Properties pentru a aduce Mondrian pentru prima dată în Europa de Est, într-o ţară care se mândreşte cu o moştenire bogată şi o capitală vibrantă, Bucureştiul, plină de arhitectură elegantă şi comunităţi creative. Mondrian aşteaptă cu nerăbdare să sărbătorească cultura unică a acestui oraş, care se află în centrul ADN-ului brandului noastre."
Sub semnătura distinctivă a Lemon Interior Design, Mondrian Bucureşti va beneficia de un concept de design unic şi neaşteptat, menit să pună în evidenţă elemente specifice ale tradiţiei locale: un design inspirat din basmul românesc "Tinereţe fără bătrâneţe şi viaţă fără de moarte".
"Cu o atenţie minuţioasă la detalii şi o pasiune pentru autenticitate, echipa Lemon aduce în prim-plan elemente de design inspirate din patrimoniul cultural românesc şi reinterpretate într-o manieră contemporană, ce contribuie la narativul spaţiului, asigurând o experienţă vizuală impresionantă pentru vizitatori. Mondrian Bucureşti va fi, fără îndoială, o destinaţie de referinţă pentru Bucureşti, unde fiecare detaliu spune o poveste şi care demonstrează cum un concept atent elaborat poate transforma un spaţiu într-o experienţă memorabilă", a declarat Elena Oancea, cofondator Lemon Interior Design.
Parte a Ennismore, un joint venture cu Accor, Mondrian reuneşte o serie de hoteluri cu concepte vizionare, bazate pe artă, design şi elemente culturale. Interioare cu design inovator, instalaţii de artă imersive şi experienţe culinare originale, toate sunt semne distinctive ale Mondrian, alături de spaţiile de vis care reflectă specificul fiecărui oraş. Colaboratorii vizionari şi atenta planificare a conceptelor dau viaţă fiecărei locaţii, care devine astfel o reală atracţie pentru cei curioşi să descopere cultura locală, dar şi pentru localnici şi turişti deopotrivă. Cu zece proprietăţi localizate în avangarda celor mai interesante centre culturale din lume, precum Singapore, Los Angeles, Miami, New York, Londra, Doha, Mexico City, Cannes, Bordeaux, Seul, Hong Kong şi Ibiza, brandul cunoaşte o creştere accelerată şi se pregăteşte pentru deschideri noi în Tulum, Dubai şi Gold Coast din Australia.