Mototol marchează un nou capitol în evoluţia sa printr-o serie de schimbări strategice care reflectă atât adaptarea la cerinţele pieţei moderne, cât şi focusul pe sustenabilitate. Anul trecut, compania a înregistrat o creştere de 2,8% a cifrei de afaceri şi o majorare semnificativă a profitului de 325%. Anul acesta, Mototol lansează un rebranding menit să alinieze imaginea sa cu valorile actuale ale consumatorilor.
Potrivit comunicatului remis redacţiei, rezultatele financiare reflectă succesul strategiei companiei de a investi în eficientizarea proceselor de producţie şi în automatizare, ceea ce a dus la creşterea rentabilităţii. "Creşterea profitului din 2023 ne arată că adaptarea noastră la cerinţele pieţei şi focusul pe eficienţă dau roade. Ne-am concentrat pe optimizarea proceselor şi pe menţinerea unui echilibru între calitate şi costuri, ceea ce ne permite să oferim consumatorilor produse accesibile şi de calitate", a declarat Ciprian Fedor, Administrator Rompaper.
Noua identitate vizuală a Mototol vine să reflecte valorile şi viziunea actualizată a brandului. Ambalajele au fost regândite pentru a păstra elementele distinctive ale brandului, transmitând totodată, într-un mod memorabil, esenţa Mototol: onestitate, spirit ludic, autenticitate, inovaţie şi grijă faţă de mediu.
"Rebrandingul nostru nu este doar o schimbare de imagine, ci un angajament de a răspunde mai bine cerinţelor consumatorilor. Ne dorim ca Mototol să fie asociat cu produse de calitate, dar şi cu responsabilitatea faţă de mediu, de aceea noile ambalaje sunt atât atractive, cât şi prietenoase cu mediul." - a adăugat Ciprian Fedor.
Printre inovaţiile Mototol se numără lansarea primelor cutii de şerveţele pentru autovehicule, cu deschidere laterală, care permit folosirea acestora între scaune sau în compartimentele portierelor. De asemenea, Mototol este singurul producător care oferă prosop de bucătărie ambalat la cutie, o soluţie practică, ce conţine 155 de foi, echivalentul a trei role clasice.
Odată cu rebrandingul, Mototol îşi reafirmă angajamentul faţă de sustenabilitate, parte integrantă din strategia sa de creştere pe termen lung.