NASA a descoperit o cometă care ar putea câştiga alegerile la noi

D.N.
Ziarul BURSA #Politică / 2 noiembrie 2015

Oamenii de ştiinţă din SUA au făcut o descoperire de senzaţie, care ar putea influenţa decisiv următoarele campanii electorale autohtone.

Ştirea seacă, fără legătură cu 1 aprilie sau alte zile mai puţin serioase, este următoarea: "NASA a descoperit că o cometă lasă în urmă alcool şi zahăr.Cometa C/2014 Q2, cunoscută ca Lovejoy, lasă în urmă alcool şi zahăr în timp ce traversează sistemul solar, informează cdanews.com, citat de Mediafax. Descoperirea sprijină teoria potrivit căreia cometele au jucat un rol important în apariţia vieţii pe Pământ. Una dintre teorii susţine că viaţa pe planeta noastră a început cu molecule aduse de mici corpuri cereşti. Cometa Lovejoy a fost descoperită în august 2014 de astronomul amator Terry Lovejoy".

Dacă un partid autohton ar reuşi să convingă, prin mijloace specifice, cometa să se abată de la drumul ei şi să facă un scurt ocol prin satele şi oraşele ţării, anul viitor, înainte de alegerile locale şi parlamentare, ar avea câştig de cauză garantat. Dacă în urma cometei ar rămâne şi ceva ulei, făină şi pui congelaţi, atunci staff-urile de campanie ar putea intra în concediu în perioada campaniei electorale. Oamenii de ştiinţă se concentrează deocamdată pe teoria aparţiei vieţii pe pământ, dar când studiile vor avansa cu siguranţă se vor descoperi şi informaţii legate de primele mişcări politice terestre influenţate de cozile cometelor. Este tot mai evident că politica autohtonă este praf...de stele!

1. Rauri de lapte si Munti de mamaliga, ne vor asigura candidatii care ne vor fura voturile la urmatoarele alegeri.

14 Aug. 2024