Nestle lansează pe piaţa locală o nouă gamă de produse în categoria de cafea sub brandul Starbucks, potrivit unui comunicat trimis redacţiei.
22 de varietăţi de cafea Starbucks, acoperind patru categorii - cafea boabe, prăjită şi măcinată, dar şi primele capsule Starbucks️ dezvoltate folosind tehnologia Nestle de preparare a cafelei prin intermediul sistemelor Nespresso şi NESCAFÉ Dolce Gusto - vor fi disponibile pe piaţa din ţara noastră.
Printre noile sortimente lansate se numără 8 varietăţi de capsule Starbucks de la Nespresso, unele cu denumiri emblematice, altele cu origine unică a cafelei precum Colombia şi Sumatra, alături de o variantă decafeinizată. Totodată, vor fi disponibile şi 8 varietăţi de capsule Starbucks de la NESCAFÉ Dolce Gusto, dintre care trei espresso, două americano şi trei specialităţi de cafea - cappuccino, latte macchiato şi caramel macchiato. Alături de acestea, vor fi lansate câte 3 produse în categoria de cafea boabe şi în categoria de cafea prăjită şi măcinată, cu grade de prăjire diferite şi denumiri care reflectă poveştile sortimentelor. Spre exemplu, Pike Place Roast poartă numele primului magazin Starbucks din Seattle, iar House Blend marchează debutul Starbucks, fiind primul amestec, creat în 1971.
Leszek Wacirz, Country Manager Nestle România, a declarat: "Ne bucurăm să aducem în casele românilor cafeaua Starbucks preferată. Echipele Nestle şi Starbucks au îmbinat experienţa lor în domeniul cafelei, tehnologia şi expertiza în selectarea, prăjirea şi amestecul boabelor de cafea pentru a obţine o serie de varietăţi desăvârşite. Iar rezultatul este unul de care suntem siguri că românii vor fi încântaţi. De la sortimente Starbucks emblematice, cu origine unică a cafelei, şi până la specialităţile de cafea cu lapte, foarte populare în cafenelele Starbucks, produsele din noua gamă sunt realizate din cafea de primă calitate, 100% Arabica".
Lansarea noilor produse Starbucks pentru prepararea cafelei acasă vine ca urmare a colaborării dintre Nestle şi Starbucks, cele două companii unindu-şi forţele încă din 2018 prin intermediul unei alianţe globale pentru categoria de cafea. Astfel, Nestle poate comercializa produse Starbucks ambalate, din segmentul de cafea şi ceai, în afara cafenelelor Starbucks, excluzând produsele de tip Ready-to-Drink.
Odată cu această lansare, Nestle îşi întregeşte portofoliul, acoperind toate segmentele de cafea, atât cele destinate consumului acasă, cât şi în afara casei, prin brandurile iconice NESCAFÉ, NESPRESSO şi STARBUCKS.