Netflix ar putea pierde 20% din conţinut, calculat în ore de program, în eventualitatea în care companiile tradiţionale de media îşi vor pune în practică promisiunea de a-şi retrage conţinutul din serviciul Netflix, potrivit datelor Ampere Analysis, citate de un raport realizat de Business Insider.
Datele Ampere Analysis scot în evidenţă cât de important va fi pentru Netflix să îşi păstreze utilizatorii serviciului său video.
Netflix a anticipat deja de ani de zile apariţia unei astfel de situaţii şi a investit în conţinut original, aproximativ 8 miliarde de dolari în peste 700 de producţii originale, în acest an.
Pierderea a 20% din conţinut ar fi o pierdere semnificativă, dar atr putea fi chiar mai rău, dacă, de exemplu, acel conţinut reprezintă peste 20% din orele vizionate de abonaţii Netflix.
Această probabilitate este una posibilă: 80% din utilizatorii Netflix urmăresc conţinut licenţiat şi numai 20% conţinut oiginal Netflix, precum "House of Cards" sau"Stranger Things,", arată datele 7Park.
Mai mult decât atât, pentru 42% din abonaţii Netflix din Statele Unite, 95% urmăresc conţinut licenţiat şi doar 18% dintre aceştia vizionează conţinut original Netflix pentru peste 40% din timp.
Consumul este cel mai important indicator de măsurare a valorii conţinutului pentru baza de abonaţi şi al modului în care compania trebuie să investească în conţinut.
Netflix a dovedit cât de valoros este conţinutul licenţiat pentru abonaţii săi atunci când a plătit 100 de milioane companiei WarnerMedia, divizie a AT&T, pentru prelungirea licenţei pentru serialul "Friends" în 2019, la începutul acestei săptămâni.