Marca de bere Tuborg lansează în vara aceasta campania promoţională "Tuborg îţi eliberează imaginaţia" derulată în perioada 1 iunie - 31 august 2006. Campania oferă iubitorilor acestei mărci şansa să câştige 10 premii constând în câte o excursie în valoare de 10.000 euro, 2.000 de premii a câte o geantă de voiaj, 30.000 de premii în butoaie de 5 l de bere Tuborg Gold şi 400.000 de doze de 0.5 l de bere Tuborg Gold.
Timp de trei luni, orice bere Tuborg consumată reprezintă ocazia de a porni în aventura vieţii. Valoarea totală a premiilor care pot fi câştigate prin aceas-tă campanie depăşeşte 600.000 USD. Promoţia este susţinută prin spoturi TV, radio, out-door şi PR.
Campania promoţională "Tuborg îţi eliberează imaginaţia" se adresează tuturor segmentelor de consumatori, iar conceptul este dezvoltat în jurul ideii de a opta pentru o vacanţă guvernată de principala valoare a brandului Tuborg: libertatea. Campania promoţională se desfăşoară în cadrul platformei de comunicare lansată în luna mai pentru acest brand, care reprezintă un manifest împotriva rutinei, a lipsei de imaginaţie şi a tuturor constrângerilor.
Reprezentativă pentru atitudinea liberă şi nonconformistă, marca Tuborg se află în topul preferinţelor consumatorilor de bere în peste 150 de ţări din întreaga lume, făcând parte din portofoliul Carlsberg Breweries A/S, unul dintre cei mai importanţi jucători la nivel internaţional în producţia de bere. În România Tuborg Gold face parte din portofoliul URBB şi este liderul berilor internaţionale produse sub licenţă, cu o cotă de piaţă de peste 50%. Valoarea esenţială a mărcii Tuborg este libertatea.