Compania Ursus lansează în perioada iunie-iulie a acestui an o nouă serie de spoturi TV, sărbătorind astfel evenimentele sportive ale acestui an - Campionatul European de Fotbal şi Jocurile Olimpice. Începînd cu 10 iunie 2004, primul spot din serie - dedicat sportului rege - şi-a făcut apariţia pe principalele posturi TV. Ursus este magnetul care atrage prietenii la distracţie. Acţiunea spotului are loc în faţa televizorului, unde s-a strîns un grup de prieteni pentru a urmări un eveniment sportiv - un joc de fotbal. Unuia dintre fanii din faţa televizorului îi vine o idee isteaţă la un moment cheie al meciului. El se îndreaptă cu sticla de Ursus de televizor şi îi ademeneşte pe jucătorii din zidul echipei adverse. Aceştia nu mai sînt cu ochii pe minge, ci pe sticla de Ursus, care îi atrage atît de tare încît zidul se deplasează încet în direcţia sticlei, lăsînd loc liber pentru un şut decisiv. Executantul loviturii libere este cu ochii pe sticlă şi şutează mult peste poartă. Filmările pentru spot au durat două zile şi au avut loc pe stadionul Giuleşti şi pe terasa unei vile din apropierea Bucureştiului. Campania va fi prezentă pe TV şi în presa scrisă. Campania este promovată şi outdoor, între 15 iunie şi 31 iulie, prin 92 de panouri afişate în Bucureşti, Constanţa, Cluj, Timişoara şi Braşov.
SABMiller este prezent în România din 1996 şi deţine în prezent trei fabrici de bere cu o capacitate totală de 2,1 milioane hectolitri şi un număr de 1100 angajaţi. În ţara noastră, operaţiunile SABMiller plc se desfăşoară în cadrul Companiei de Bere România (CBR), membră a SABMiller şi sînt localizate în Cluj-Napoca, Buzău şi Timişoara, unitate care a fost achiziţionată în 2001. În cadrul celor 3 fabrici s-au produs 1,9 milioane hectolitri în anul calendaristic 2003, reprezentînd o cotă de 15,3% din piaţă. Brandurile SABMiller plc în România includ Ursus Premium, Timişoreana Lux, Miller Genuine Draft şi Pilsner Urquell.