Martin Schittengruber ocupă de la 1 aprilie 2006 poziţia de Business Unit Director al diviziei Cosmetice, Henkel România. Martin Schittengruber şi-a inceput cariera în compania Henkel Austria în anul 1994, ocupînd diferite poziţii în departamentele controlling, marketing şi vînzări. Treptat, aria sa de responsabilitate s-a lărgit de la Austria, către Germania (sediul central Henkel) şi apoi către Europa Centrală şi de Est.
Pînă la venirea sa în România, Martin Schittengruber a condus activitatea departamentului marketing cosmetice al Henkel Polonia.
Martin Schittengruber a declarat: "Intenţionăm să ne întărim poziţia pe piaţă, să creştem cota de piaţă şi să exploatăm cît mai bine potenţialul mărcilor noastre". Martin Schittengruber este absolvent al programului MBA al Universităţii de Ştiinţe Economice şi Administrative din Viena şi PhD al universităţii Graz. Este şi absolvent al unui program de studii la Universitatea din Illinois şi al unui program de "Executive Management" la Universitatea din Boston, SUA.
Grupul Henkel activează pe următoarele domenii strategice: "Detergenţi şi produse pentru îngrijirea locuinţei", "Cosmetice/Produse de Toaletă", "Adezivi comerciali şi professionali" şi "Tehnologii". În 2005, Grupul Henkel a înregistrat vînzări de 11.974 milioane de euro. Grupul Henkel are peste 50.000 angajaţi în întreaga lume.