"Ogilvy & Mather" este agenţia desemnată de Energy Holding să realizeze începînd cu octombrie 2005 componenta de publicitate şi media din amplul proces de consolidare a imaginii companiei. Campania creată de specialiştii de la Ogilvy a fost structurată pe mesaje diferenţiate pe categorii distincte de public ţintă: liderii de opinie din lumea de afaceri şi mass media, precum şi clienţii actuali şi potenţiali. Principalele canale media prin care a fost comunicată campania au fost televiziunea şi presa, pe baza unei strategii media semnată "MindShare".
Maniera de abordare a venit să întărească încă o dată ideea de inovaţie, cel mai important cuvînt cheie din filosofia Energy Holding. Emil Comşa, Art Director "Ogilvy&Mather", a declarat: "Acest concept de inovaţie este destul de abstract şi greu de explicat în comunicare, mai ales atunci cînd vrei să îţi păstrezi şi ipostaza de companie apropiată de oameni, prietenoasă şi transparentă. Aşa că s-a ales varianta de inovaţie în forma produsului finit - desen contemporan care atrage atenţia şi transmite mesajul de companie inovativă într-un mod mult mai subtil şi credibil".
"Genul de animaţie dorit de creativi pentru spot a fost unul foarte special, iar casa de producţie cu care s-a lucrat la realizarea lui este Abis Studio. Este un proiect de anvergură, unic în România", a precizat Răzvan Giurcăneanu, Audio-Video Producer Ogilvy. Nu numai modul de realizare a spotului este o premieră, ci şi vocea actorului. "Ne-am dorit de la început o voce particulară, nouă, care să se potrivească atît poveştii, cît şi muzicii spotului (Breathe, Telepopmusic). Am avut plăcerea să colaborăm cu un actor cu totul special, Vladimir Găitan, care a înţeles foarte bine atmosfera proiectului şi a adus un plus producţiei", a precizat Laura Ionescu, Copywriter Ogilvy&Mather.