Agenţia de publicitate Ogilvy&Mather a realizat cea mai recentă campanie de testimoniale pentru Flamingo International - "Avantajul de fi client Flamingo. Oriunde". Deşi este cunoscută în special pentru dis-tribuţia de calculatoare (cu o prezenţă de peste 10 ani pe piaţa românească), Flamingo are o gamă vastă de produse: electronice - audio, foto, video şi GSM. "Flamingo" are deja magazine în Bulgaria şi Serbia, precum şi subsidiare în alte cinci ţări (Moldova, Serbia, Croaţia, Ungaria, Olanda), unde deocamdată activează pe partea de distribuţie, dar unde există planuri pentru a începe şi pe retail.
Campania are rolul atît să consolideze imaginea "Flamingo" în poziţia de lider al pieţei româneşti de retail IT, cît şi să comunice diversitatea ofertei de produse din alte categorii, cum ar fi cele electronice şi GSM. Mesajul campaniei s-a construit folosind ca element central dimensiunea internaţională a firmei.
În cadrul campaniei va fi difuzată o serie de trei spoturi - tes-timoniale cu durata de 30 secunde, toate sub acelaşi concept umbrelă: "Avantajul de a fi client Flamingo. Oriunde".
Dan Amariei, Copywriter Ogilvy&Mather, a declarat: "Am vrut să comunicăm ideea de companie internaţională, cu magazine în mai multe ţări, aşa că am ales drept personaje principale ale testimonialelor trei tineri de naţionalităţi diferite - un roman, un sîrb şi un bulgar. Românii s-au săturat de spoturi venite din afară şi traduse/adaptate în română, aşa că noi am venit cu o abordare nouă, mai puţin obişnuită - deşi se referă la o firmă pe care românii o percep ca fiind autohtonă, noi le demonstrăm prin testimoniale în limba sîrbă şi bulgară ca Flamingo s-a extins deja şi peste hotare".
Campania vizează atît persoane care au achiziţionat deja produse din magazinele Flamingo, în special cei care au cumpărat produse IT, dar nu ştiu că Flamingo comercializează şi produse electronice & GSM, cît şi potenţiali clienţi ai firmei.
Campania demarată în a doua jumătate a lunii august continuă să ruleze pe cele mai importante canale TV.