Prin lansarea programului de instruire dedicat studenţilor "School of Customer Experience", compania "Orange România" îşi propune să se implice în dezvoltarea profesională, la formarea şi modelarea de personalităţi şi idei.
Programul dezvoltat pentru studenţi are ca temă principală relaţia complexă a unei companii cu clienţii săi, relaţie de care depinde succesul şi poziţia pe piaţă a acesteia. Instruirea tratează diversele as-pecte ale comunicării cu clienţii şi încadrarea acesteia în strategia de dezvoltare a unei companii. Programul "School of Customer Experience" reprezintă o viziune de ansamblu asupra func-ţionării unei afaceri şi este structurat pe mai multe teme, de la maniere în afaceri, subiecte de dezvoltare personală, managementul comunicării, managementul stres-ului, pînă la teme de dezvoltare a strategiei, tehnici de vînzare sau importanţa serviciului clienţi. Cei care doresc să participe la acest program de instruire sînt invitaţi la conferinţa de prezentare în data de 23.02.a.c., ora 10,30 în sala Aula Magna, ASE, Piaţa Romană şi pot trimite C.V.-ul pînă în data de 01 martie 2004, la adresa school@orange.ro.