Reader"s Digest, publicaţie în 50 de ediţii şi 21 de limbi, are începând din 3 august un nou Ad Sales&Media Manager, în persoana lui Ovidiu Mureşanu. Domnia sa ocupat anterior funcţia de Advertising Manager Viva! la grupul Edipresse AS Romania. El s-a ocupat timp de 6 ani de brandurile Viva! şi Viva! Auto, dar şi de Auto Bild (lansare 2008).
Din poziţia sa îşi propune să aducă un suflu nou în echipa de vânzări, alături de care îşi doreşte să obţină rezultate cât mai bune, chiar şi în aceste condiţii mai puţin prielnice.
"Reader"s Digest este o revistă de cultură generală cu o tradiţie internaţională de 90 de ani. În paginile acestei reviste sunt publicate cele mai interesante istorii şi cele mai relevante informaţii despre lumea în care trăim şi de aceea pentru mine este o adevărată onoare să mă alătur echipei Reader"s Digest. Sper că împreună vom continua această tradiţie internaţională şi în România, la standardele ridicate cu care ne-am obişnuit şi până acum cititorii", a declarat Ovidiu Mureşanu.
În România, Reader"s Digest s-a lansat în primăvara anului 2004, când a fost înfiinţată editura din Bucureşti. De atunci, au fost tipărite zeci de titluri printre care: "Mari enigme ale trecutului", "Misterele Terrei" sau "Sănătate cu tratamente naturiste". "Descoperiţi Minunile Lumii", titlul cu care Reader"s Digest s-a lansat în România, s-a vândut în peste 350.000 de exemplare, o cifră record pentru piaţa românească.