Packeta România, platformă digitală globală pentru comerţul online şi membră a Packeta Group, anunţă deschiderea a peste 45 de posturi vacante în departamentele: Vânzări, Operaţional-depozite (Bucureşti şi Oradea) şi Customer suport, pe care îşi propune să le ocupe în perioada imediat următoare. Posturile sunt disponibile atât în Bucureşti, cât şi în Oradea, fiind esenţiale pentru eficientizarea proceselor operaţionale şi îmbunătăţirea experienţei clienţilor.
Această extindere a echipei vine ca răspuns la creşterea semnificativă a numărului de clienţi parteneri şi a volumelor de colete procesate şi, în acelaşi timp, ca răspuns la dezvoltarea accelerată a comerţului Cross Border, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Potrivit comunicatului, Packeta România îşi extinde constant reţeaua de magazine online şi selleri parteneri, ajungând, în prezent, la peste 1.800. Aproape un sfert dintre aceştia livrează produse în afara României, reflectând o dublare faţă de anul anterior. Această creştere substanţială evidenţiază interesul tot mai mare al magazinelor online româneşti pentru pieţele internaţionale şi diversificarea surselor de venit.
"Extinderea reţelei de parteneri a întărit poziţia noastră pe piaţa logistică internaţională. Acest lucru implică necesitatea extinderii echipei pentru a garanta servicii de calitate şi pentru a răspunde prompt cerinţelor în creştere ale clienţilor noştri. Deschiderea celor peste 45 de posturi vacante este o măsură strategică menită să susţină dezvoltarea companiei. Suntem într-o perioadă de expansiune şi avem nevoie de profesionişti care să se alăture echipei noastre, iar un prim pas este trimiterea CV-urilor pe adresa de email: cariere@packeta.ro. Oferim oportunităţi de carieră într-un mediu dinamic şi provocator, unde angajaţii noştri pot contribui direct la succesul companiei şi al partenerilor noştri", spune Cristina Grosu, Head of Human Resources Department Packeta România.
Pe lângă răspunsul la creşterea generală a volumului de colete, deschiderea noilor posturi face parte din pregătirile pentru cel mai intens sezon de shopping din an. Lunile noiembrie şi decembrie reprezintă perioade cruciale în industria de logistică, marcate de campanii de vânzări ample precum Black Friday şi Crăciun. Această perioadă aduce un flux considerabil de colete, iar extinderea echipei este esenţială pentru a asigura o gestionare eficientă şi rapidă a comenzilor, menţinând, în acelaşi timp, calitatea serviciilor oferite.
"Având în vedere deschiderea noilor posturi vacante, planurile Packeta România vizează închiderea anului cu peste 200 de angajaţi şi subcontractori în România. Această creştere semnificativă a echipei reflectă angajamentul nostru de a susţine dezvoltarea continuă a companiei şi de a asigura un serviciu de calitate superioară pentru toţi clienţii şi partenerii noştri. Extinderea echipei nu doar că ne va permite să răspundem mai eficient cerinţelor pieţei, dar şi să ne pregătim pentru volumele de activitate anticipate în viitorul apropiat", mai spune Cristina Grosu, se menţionează în comunicat.