Panasonic Corporation a anunţat, în Brazilia, reînnoirea contractului cu jucătorul de fotbal al Naţionalei Braziliei şi al FC Barcelona, Neymar da Silva Santos Junior, conform unui comunicat de presă.
Noul contract va fi valabil patru ani, începând din aprilie. Neymar Jr. va apărea în noile campanii de publicitate pentru soluţiile B2B ce vor rula în 193 de ţări şi regiuni, începând de astăzi. "Prin susţinerea lui Neymar Jr., Panasonic îşi doreşte să dezvolte o imagine de brand tinerească şi dinamică", menţionează compania.
În martie 2010 Panasonic devenea prima companie japoneză care încheia un contract de publicitate cu Neymar Jr. pentru campaniile de publicitate din Brazilia. În aprilie 2011 compania şi Neymar Jr. au semnat un contract global pe o perioadă de doi ani, Neymar Jr. devenind astfel prima persoană publică folosită în campaniile de promovare, inclusiv pe perioada Jocurilor Olimpice de la Londra1.
"În anticiparea Jocurilor Olimpice de la Rio din 2016, a fost semnat un contract pe o perioadă de patru ani, din aprilie 2013 până în martie 2017, iar Neymar Jr. va fi ambasador global al companiei în activităţile de promovare şi de publicitate a soluţiilor B2C şi B2B pentru JO de la Rio, pentru activităţile CSR, incluzând activităţile eco pentru generaţiile viitoare, dar şi altele", se mai arată în comunicat.