Producătorul danez de bijuterii "Pandora" s-a înţeles cu retailerul german DHG Gmbh să închirieze 78 de centre comerciale în Germania, iar anul acesta intenţionează să deschidă "concept stores" în noi locaţii.
Negocierile sunt aşteptate să se finalizeze în 31 ianuarie, dată la care vor fi date în folosinţă magazinele.
Investiţia totală în noile magazine este estimată la aproximativ 50 de milioane de euro, anul acesta, suma incluzând cheltuieli de capital. Potrivit companiei, impactul investiţiei asupra vânzărilor şi profiturilor din 2015 va fi limitat.
Niels Moller, preşedintele "Pandora" pentru Europa Centrală şi de Vest, a declarat: "Acesta va fi un pas strategic important pentru noi în Germania, care ne accelerează planul strategic privind piaţa locală".
Germania este una din pieţele majore ale "Pandora" şi i-a adus companiei vânzări de 372 milioane de coroane în primele nouă luni din 2014, cu 8,1% mai mari comparativ cu perioada similară din 2013. În prezent, "Pandora" deţine şi operează 61 de "concept stores" în Germania.
Piaţa bijuteriilor din Germania este una dintre cele mai mari din Europa, în 2013 având o valoare de 3,9 miliarde euro.