Pasagerii pot primi compensaţii din partea transportatorului aerian doar dacă solicită în scris sau depun o reclamaţie

V.S.
Miscellanea / 13 septembrie 2023

Pasagerii pot primi compensaţii din partea transportatorului aerian doar dacă solicită în scris sau depun o reclamaţie

Directorul general în ANPC Paul Anghel a anunţat că un pasager poate primi compensaţii din partea transportatorului aerian doar dacă solicită acestuia acest drept în scris şi/sau dacă depune o reclamaţie la ANPC, potrivit News.ro.

Acest lucru este valabil în cazul anulării cu mai puţin de 14 zile a zborului sau în cazul întârzierii prelungire a zborurilor.

"În situaţia în care sunteţi un pasager de transport aerian cu drepturile afectate în conformitate cu prevederile Regulamentului (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului de stabilire a unor norme comune în materie de compensare şi de asistenţă a pasagerilor, în cazul: refuzului la îmbarcare, anulării cu mai puţin de 14 zile înainte zbor, sau în cazul întârzierii prelungite a zborurilor (o întârziere de cel puţin trei ore la sosire)", a declarat Paul Anghel miercuri, pe pagina sa de Facebook.

El a explicat cum pot fi primite compensaţii din partea transportatorului aerian.

"Aveţi dreptul să primiţi compensaţii din partea transportatorului aerian doar dacă solicitaţi acest drept în scris (conform politicii operatorilor economici) acestuia şi/sau dacă depuneţi o reclamaţie la ANPC - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor! Wizz Air, Hisky, Ryanair, Lufthansa, Air Connect, Tarom, Aeroitalia şi Austrian Airlines se află pe lista companiilor care au anunţat modificări considerabile ale orarului de zbor în vara anului 2023. Aveţi în vedere că firmele de claim(firme de recuperare a despăgubirilor pentru zboruri anulate sau întârziate) pot percepe comioane de până la 30%+tva din valoarea despăgubirilor!" - a mai anunţat Paul Anghel.

Opinia Cititorului ( 2 )

  1. Oare, daca depui cerere la ANPC dupa 6 luni de la zborul cu probleme, iti mai dau, ca pe vremuri, raspunsul ca s-a prescris? Ca ei nu pot da amenzi dupa 6 luni, desi aici nu e vorba de amenda?

    problema asta cu primirea de compensaţii din partea transportatorilor aeriani trebuie investigata de

    Consiliu Concurentei,  

    Transportatori aeriani au facut special dificila operatiunea de cerere compensaţii pentru a impinge consumatori catre firmele Claim  

    prevederile Regulamentului (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului de stabilire a unor norme comune în materie de compensare şi de asistenţă a pasagerilor sunt foarte clare,  

    pentru dreptul meu! de ce? trebuie sa apelez la ANPC sau la firme claim

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb