"Ultimii doi ani au reprezentat, pentru mass-media din România, probabil cea mai dificilă perioadă de la căderea regimului comunist. În perioada 2009-2010, vânzările ziarelor şi revistelor au scăzut cu circa 50%, iar investiţiile de publicitate pe acest segment - cel mai afectat de criză - au scăzut cu circa 70% faţă de perioada sa de vârf, din 2007-2008.
Şi investiţiile în televiziune au scăzut cu circa 30-40%.
Unele trusturi cu o poziţie solidă odinioară şi-au văzut afacerile zdruncinate (ex. Ringier, unul dintre cei mai mari publisheri din regiune), altele pur şi simplu s-au destrămat (ex. Caţavencu SA). Multe titluri au dispărut, investitorii străini au făcut un pas înapoi. Companiile de media care au rămas pe piaţă au stopat dezvoltarea şi au tăiat masiv din costuri, inclusiv din forţa de muncă: e vorba de câteva mii de oameni, la nivel de industrie, în doar doi ani. Alte companii media s-au restructurat şi şi-au schimbat modelul de business (ex. Mediafax Group, care a înglobat afacerea de print şi pe cea de Internet a Media Pro)".