PENTRU 2013, Rebrandingul "Brand Connection" ar putea aduce o creştere cu 60% cotei de piaţă a noii agenţii de media

MIHAELA DALAR STANCA
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 23 iulie 2012

Agenţia de media "Brand Connection" a devenit de curând "Brand Programming Network" (BPN), având o vizibilitate la nivel internaţional prin alăturarea la o reţea globală de agenţii aflate sub umbrela grupul Interpublic

"Interpublic Group" intră pe piaţa locală cu cea mai nouă reţea globală de media, "Brand Programming Network" (BPN). În urma procesului de rebranduire şi implementarea unui nou model de business, BPN porneşte la drum cu un obiectiv clar pentru anul viitor, creşterea cotei de piaţă cu până la 60%, a declarat, în cadrul unei conferinţe de presă, Ileana Tomescu, Managing Partner BPN.

Jose Antonio Espinoza, Preşedinte Internaţional Brand Programing Network, a completat: "Decizia de lansare a BPN este una strategică, generată de dezvoltarea pieţelor. Un motiv stă la baza exploziei social media şi a comunicării digitale, vedetele care au schimbat şi au redefinit întreg peisajul media, readucând brandul în prim-plan. De aceea am considerat că este momentul oportun să venim cu o agenţie cu o poziţionare şi o abordare diferită a business-ului, care să se concentreze mai mult pe construirea brandului. Iar asta face BPN."

"Brand Connection" este o companie înfiinţată în 2004, printre primii clienţi ai agenţiei numărându-se "Galina Blanca" şi "Unicredit Bank". Din portofoliul de clienţi au făcut parte de-a lungul timpului "Banca Românească", "Lavazza" sau "Labormed". În prezent, clienţii BPN care aduc cea mai mare contribuţie la cifra de afaceri sunt din domeniul bancar, farma şi auto.

"Vrem să mai atragem în următoa-rea perioadă clienţi din zona bunurilor de consum şi asigurări", a menţionat doamna Tomescu. Până la finalul anului, BPN va fi lansată în 20 de ţări de pe cinci continente. Româ-nia este a patra ţară după India, Danemarca şi Polonia.

Agenţia de media a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 4,5 milioane de euro. Conform estimărilor oficialilor BPN, cifra de afaceri ar putea stagna în acest an sau ar putea creşte cu până la 10%.

Avantajele de a fi o reţea de media - schimb de valori la nivel global şi participare la licitaţii internaţionale

BPN România face parte, alături de Lowe&Partners (creaţie), Initiative (media), HyperActive (comunicare digitală), GolinHarris (PR), Medic One (comunicare medicală) şi Mobile Works (mobile marketing), din grupul Lowe, unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare din România. Veronica Savanciuc, Preşedinte&CEO grupul Lowe a declarat: "Avem planuri ambiţioase pentru BPN România. Agenţia noas-tră este de acum parte dintr-o reţea puternică globală, iar acest lucru ne oferă o serie de avantaje între care: acces la know how global, la instrumente media specifice de analiză şi programare, la schimb valoros de idei. Aceste beneficii le vom trans-mite mai departe clienţilor prin calitatea serviciilor pe care le oferim."

Ileana Tomescu este de părere că un alt avantaj obţinut odată cu aceas-tă schimbare îl reprezintă atragerea unor clienţi internaţionali: "Odată cu rebranduirea, ne gândim şi noi să ajungem în liga I. Dacă exis-tă licitaţii la nivel internaţional, vom participa împreună, puterea unei reţele oferindu-ne această posibilitate. Nu ştim în cât timp vom avea performanţe, însă din 2014 sperăm la o creştere semnificativă a businessului, şi firesc, şi membrii echipei vor fi mai numeroşi."

Tomescu: "Social media şi digitalul - locul II după TV"

Social media şi digitalul sunt în continuă expansiune, ocupând al doilea loc după TV, ca vizibilitate, mai spune doamna Tomescu. Domnia sa a detaliat: "Percepţia şi gradul de atenţie al oamenilor vizavi de mediul online este foarte mare. Probabil că din ce în ce mai mult online va exista în toate mixurile de comunicare. Puţine branduri vor fi cele care nu vor avea, pentru că accesul la Internet este foarte rapid iar Facebook-ul creşte cu o viteză ameţitoare". Potivit domniei sale, numărul utilizatorilor de Facebook a crescut în acest an cu 64%, în ţara noastră. Tomescu este de părere că de multe ori poţi să porneşti de la Facebook cu o idee şi să o extinzi în canalele tradiţionale de media. "Inima strategiei de media este Facebook, Twitter etc. Tendinţa clienţilor este de a cere separat serviciile de online unei agenţii specializate în online şi serviciile media unei agenţii de media. Procedând aşa, se pierde obiectivul brandului şi faci două campanii care de multe ori nu au nicio legătură una cu cealaltă", mai spun sursele citate.

În acest moment, în echipa BPN sunt 10 persoane. Printre clienţii actuali ai agenţiei amintim Kruk sau ProCredit Bank. Brand Programing Network are birouri în 17 ţări, având un total de 250 de clienţi.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb