UniCredit Bank a depăşit pragul de 300.000 de clienţi înrolaţi în programul ShopSmart, reprezentând 43% din totalul utilizatorilor Mobile Banking. Platforma este un instrument de loializare şi beneficii pentru clienţii băncii, îmbunătăţind semnificativ activitatea lor tranzacţională, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Potrivit comunicatului, programul ShopSmart oferă clienţilor posibilitatea de a primi cashback pentru tranzacţiile cu cardurile UniCredit Bank la peste 100 de comercianţi, din industrii diverse. În plus, programul ShopSmart a fost îmbunătăţit la finalul anului 2023 cu două noi beneficii: vouchere şi cadouri, făcându-l şi mai atractiv pentru clienţii noştri.
Înregistrarea în ShopSmart este simplă cu doar 2 clicuri, iar programul foarte uşor de utilizat prin Mobile Banking de la UniCredit Bank. Clienţii pot înţelege şi activa cu uşurinţă ofertele, pot urmări istoricul cashback-ului şi recompensele.
"Disponibil gratuit pentru clienţi, ShopSmart este promovat cu entuziasm de către colegii din reţeaua noastră, astfel că numărul clienţilor care au ales să folosească acest program şi să se bucure de beneficiile lui creşte constant. Anticipăm că numărul de clienţi înscrişi va depăşi în curând 50% dintre utilizatorii de Mobile Banking. De altfel, consider că punctul forte al programului ShopSmart este integrarea lui în Mobile Banking, una dintre cele mai competitive aplicaţii de pe piaţă, care le oferă clienţilor acces foarte uşor pentru a se bucura de toate beneficiile lui." a spus Antoaneta Curteanu, Vicepreşedinte Executiv Retail la UniCredit Bank.
ShopSmart devine şi un canal de comunicare important pentru client în relaţia cu UniCredit Bank. Eforturile continue de a promova în mod activ ShopSmart, combinate cu interesul mare manifestat de mărci comerciale importante, ne dau posibilitatea să oferim plus valoare clienţilor noştri continuu, constant, dar şi să fim permanent atenţi la obiceiurile şi dorinţele lor. Beneficiile oferite sunt personalizate în funcţie de profilul clientului, astfel încât să fie relevante pentru acesta: cashback, vouchere, reduceri sau cadouri. Clienţii pot beneficia de oferte exclusive atât în magazinele fizice ale partenerilor, cât şi în magazinele online, indiferent dacă folosesc cardurile de debit sau cele de credit. Beneficiile sunt acordate automat clientului, care le poate vizualiza în aplicaţia de Mobile Banking şi în conturile sale. Programul ShopSmart a crescut organic şi constant, s-au alaturat tot mai mulţi comercianţi, nume cunoscute din arii diverse - beauty, fashion, spectacole, benzinării, vacanţe şi călătorii, bricolaj etc. Astfel, lună de lună, clienţii găsesc peste 100 de oferte atractive şi îşi văd banii înapoi în cont, se menţionează în comunicat.