Edenred anunţă că procentul angajaţilor care vor putea beneficia de carduri cadou anul acesta, cu ocazia sărbătorilor de Crăciun este în creştere, pe fondul nevoilor din ce în ce mai diverse ale angajaţilor, cât şi în contextul post-pandemic, în care retenţia angajaţilor a reprezentat o provocare pentru companiile din România, arată un comunicat de presă transmis redacţiei.
Astfel, peste 4.5 milioane de angajaţi vor putea primi carduri cadou de Crăciun, care pot fi folosite în reţeaua extinsă de parteneri Edenred.
"Sărbătorile sunt despre a dărui, iar în cazul companiilor sunt momentul oportun pentru a le arăta angajaţilor aprecierea. De multe ori însă, cadourile standard oferite angajaţilor nu răspund la nevoile şi dorinţele lor. De aceea, încurajăm angajatorii să ofere Cardul Cadou Edenred, astfel încât angajaţii să îşi achiziţioneze cadourile pe care şi le doresc cu adevărat. Iar datele ne arată că angajaţii preferă Cardul Edenred Cadou, care este şi beneficiul extrasalarial preferat de angajaţi în perioada sărbătorilor. De asemenea, dacă ne uităm la categoriile de bunuri achiziţionate, angajaţii folosesc cel mai mult cardul cadou pentru achiziţionarea de produse electronice, cosmetice, accesorii, produse pentru casă, dar şi articole vestimentare, având la dispoziţie o reţea extinsă de comercianţi parteneri Edenred, magazine fizice şi online. Adăugând şi faptul că aceste carduri sunt scutite de impozitul pe venit de 10%, dar şi de contribuţiile sociale, în condiţiile în care valoarea acordată este de maximum 300 de lei, ne aşteptăm la o adopţie şi mai mare a cardurilor cadou în rândul companiilor şi în beneficiul angajaţilor", a declarat Codruţ Nicolau, Director General Edenred România şi Benefit Systems.
• Cardurile cadou - cel mai dorit beneficiu extrasalarial
Conform studiului Benefit pentru primul semestru al acestui an, cardul cadou reprezintă cel mai dorit beneficiu extrasalarial, după cardul de masă. În contextul în care, anul acesta, valoarea deductibilă a cardurilor cadou, pe care angajatorii le pot acorda ocazional, a crescut de la 150 RON la 300 RON/angajat, precum şi pentru fiecare copil minor al acestuia/eveniment, din ce în ce mai mulţi angajaţi apreciază cardul cadou ca beneficiu extrasalarial.
Studiul Benefit urmăreşte şi nivelul de accesare a categoriilor de beneficii în funcţie de generaţia din care fac parte angajaţii, dar şi de industriile în care activează. Astfel, cardurile cadou sunt cel mai accesate de angajaţii din generaţiile Y (27,7%) şi Z (27,3%), urmate de Gen X (25,8%) şi de Baby Boomers (15,2%), ceea ce indică preferinţa generaţiilor mai tinere pentru această categorie de beneficii. În ceea ce priveşte industria în care activează, angajaţii din call-center accesează cel mai mult cardurile cadou, cu 43,1% peste medie.
Potrivit sursei citate, Edenred Cadou reprezintă o soluţie actuală şi flexibilă de motivare şi recompensare, cu beneficii pentru angajatori, salariaţi şi comercianţi. Angajatorii care optează pentru acordarea tichetelor cadou pe suport electronic au mai multe beneficii: oferă pachete salariale complete, au acces la facilităţi fiscale, precum deductibilitate şi scutire de la plata taxelor sociale.
Cardurile Edenred Cadou pot fi înrolate în aplicaţiile Edenred Pay şi Google Pay (pentru utilizatorii Android) şi Apple Pay (pentru utilizatorii iOS), iar utilizatorii soluţiei Edenred Cadou pot face astfel plăţi direct cu telefonul mobil, în reţeaua de comercianţi parteneri Edenred, se precizează în comunicat.