Consiliul de Administraţie al Poştei Române a supus votului ieri, 26 mai, o nouă organigramă, hotărând modificarea structurii interne şi reducerea posturilor de conducere din cadrul companiei, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
"Hotărârea Consiliului de Administraţie are ca scop eficientizarea structurii de conducere a companiei în vederea fluidizării comunicării la nivelul top managementului şi a procesului de luare a deciziilor. Totodată, dincolo de impactul economic pe care îl anticipăm că îl va avea această măsură asupra bugetului Poştei Române, ne pregătim pentru liberalizarea pieţei serviciilor poştale ce va avea loc începând cu 1 ianuarie 2013", a declarat Preşedintele-Director General al Poştei Române, Dumitru Daniel Neagoe.
În ceea ce priveşte structura organizatorică, din cele 11 sucursale specializate, existente la momentul de faţă, vor rămâne patru, şi anume: Sucursala Servicii Integrate, Sucursala Servicii Financiare, Sucursala Fabrica de Timbre şi Muzeul Naţional Filatelic. Actualele Centre Regionale Reţea Poştală vor deveni Direcţii Regionale de Poştă, urmând ca la nivelul acestora să fie preluate activităţile de transport, administrare fond imobiliar, servicii de curierat rapid şi IT. Până la sfârşitul semestrului întâi al anului 2011 vor fi stabilite structurile organizatorice şi numărul de posturi din administraţia centrală şi din teritoriu.