"Proximity Bucharest", prima agenţie internaţională de direct & relationship marketing din România, a cîştigat argintul la DMA Echo Awards 2005, cel mai important festival de direct marketing din lume. Este pentru prima dată cînd o campanie de marketing direct creată în România este distinsă cu un premiu la un festival internaţional de specialitate. Campania s-a intitulat "Conserva" şi a fost realizată pentru Pagini Aurii.
Obiectivul campaniei a fost obţinerea unor întîlniri cu directorii generali ai unor companii loiale competiţiei. Pagini Aurii, lider de piaţă în România, a dorit crearea unui program prin care să suscite interesul publicului-ţintă astfel încît acesta să răspundă pozitiv solicitării de a se întîlni cu reprezentanţii Pagini Aurii.
Soluţia oferită de "Proximity Bucharest" a fost un direct mailing dimensional însoţit de follow-up realizat de reprezentanţii de vînzări Pagini Aurii: un telefon mobil ascuns într-o conservă, livrat prin curier, fără numele expeditorului şi fără alte indicii. După deschiderea conservei şi pornirea telefonului de către destinatar, reprezentanţii de vînzări, care trimiseseră în prealabil un SMS personalizat, primeau confirmarea trimiterii, ceea ce semnifică faptul că telefonul a fost deschis. Imediat după aceea, agentul de vînzări Pagini Aurii suna şi stabilea o întîlnire. Rezultatele campaniei au fost extraordinare: 84% din persoanele vizate au răspuns la telefon şi 48% au acceptat întîlnirea cu agenţii Pagini Aurii. Patru persoane au refuzat întîlnirea dar au păstrat telefonul, în timp ce două s-au temut că este vorba de o bombă şi au chemat poliţia. O conservă a fost detonată de o echipă de genişti.
"Proximity Bucharest" activează pe piaţa românească de patru ani. Agenţia este parte a reţelei "Proximity Worldwide", unul dintre liderii mondiali în domeniul agenţiilor de direct & relationship marketing. Reţeaua "Proximity Worldwide" a fost recompensată în cadrul DMA ECHO Awards 2005 cu zece premii importante, două premii de aur, trei de argint şi cinci de bronz. "Proximity Bucharest" are 15 angajaţi şi un portofoliu important de clienţi, fiind un deschizător de drumuri în România în domenii precum comunicarea directă şi marketingul relaţional. Apartenenţa la reţeaua globală a însemnat pentru echipa Proximity din România preluarea expertizei "Proximity Worldwide" şi adaptarea ei la nevoile pieţei româneşti. "Proximity Bucharest" este parte a BBDO Group România, alături de Graffiti BBDO şi Media Direction. Grupul BBDO este unul din cei mai importanţi jucători de pe piaţa românească de publicitate, oferind servicii integrate de strategie de brand şi avînd competenţe în toate disciplinele de comunicare: strategie şi cercetare, creaţie, producţie publicitară, media, PR, BTL şi CRM.