Prima campanie de marketing direct din România premiată la un festival internaţional

Carola Ionescu
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 17 noiembrie 2005

"Proximity Bucharest", prima agenţie internaţională de direct & relationship marketing din România, a cîştigat argintul la DMA Echo Awards 2005, cel mai important festival de direct marketing din lume. Este pentru prima dată cînd o campanie de marketing direct creată în România este distinsă cu un premiu la un festival internaţional de specialitate. Campania s-a intitulat "Conserva" şi a fost realizată pentru Pagini Aurii.

Obiectivul campaniei a fost obţinerea unor întîlniri cu directorii generali ai unor companii loiale competiţiei. Pagini Aurii, lider de piaţă în România, a dorit crearea unui program prin care să suscite interesul publicului-ţintă astfel încît acesta să răspundă pozitiv solicitării de a se întîlni cu reprezentanţii Pagini Aurii.

Soluţia oferită de "Proximity Bucharest" a fost un direct mailing dimensional însoţit de follow-up realizat de reprezentanţii de vînzări Pagini Aurii: un telefon mobil ascuns într-o conservă, livrat prin curier, fără numele expeditorului şi fără alte indicii. După deschiderea conservei şi pornirea telefonului de către destinatar, reprezentanţii de vînzări, care trimiseseră în prealabil un SMS personalizat, primeau confirmarea trimiterii, ceea ce semnifică faptul că telefonul a fost deschis. Imediat după aceea, agentul de vînzări Pagini Aurii suna şi stabilea o întîlnire. Rezultatele campaniei au fost extraordinare: 84% din persoanele vizate au răspuns la telefon şi 48% au acceptat întîlnirea cu agenţii Pagini Aurii. Patru persoane au refuzat întîlnirea dar au păstrat telefonul, în timp ce două s-au temut că este vorba de o bombă şi au chemat poliţia. O conservă a fost detonată de o echipă de genişti.

"Proximity Bucharest" activează pe piaţa românească de patru ani. Agenţia este parte a reţelei "Proximity Worldwide", unul dintre liderii mondiali în domeniul agenţiilor de direct & relationship marketing. Reţeaua "Proximity Worldwide" a fost recompensată în cadrul DMA ECHO Awards 2005 cu zece premii importante, două premii de aur, trei de argint şi cinci de bronz. "Proximity Bucharest" are 15 angajaţi şi un portofoliu important de clienţi, fiind un deschizător de drumuri în România în domenii precum comunicarea directă şi marketingul relaţional. Apartenenţa la reţeaua globală a însemnat pentru echipa Proximity din România preluarea expertizei "Proximity Worldwide" şi adaptarea ei la nevoile pieţei româneşti. "Proximity Bucharest" este parte a BBDO Group România, alături de Graffiti BBDO şi Media Direction. Grupul BBDO este unul din cei mai importanţi jucători de pe piaţa românească de publicitate, oferind servicii integrate de strategie de brand şi avînd competenţe în toate disciplinele de comunicare: strategie şi cercetare, creaţie, producţie publicitară, media, PR, BTL şi CRM.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Gala BURSA 2024
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

27 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9765
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7307
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3612
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9642
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.7818

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb