Groupama a depus la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) proiectul său de creare a unui nou jucător pe piaţa locală a asigurărilor, prin integrarea operaţiunilor companiilor pe care le deţine în România - Asiban, BT Asigurări şi OTP Garancia - sub un brand unic, Groupama Asigurări, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
"Noua companie nu va fi construită pe structura niciuneia dintre cele trei companii deţinute de Groupama", a declarat Denis Rousset, reprezentantul Groupama în România, adăugând că "va valorifica la maximum resursele umane şi materiale de la fiecare dintre cele trei".
Proiectul supus aprobării CSA presupune fuziunea Asiban şi a BT Asigurări şi crearea unei companii cu o nouă structură organizaţională şi de management. Echipa de conducere propusă include atât experţi locali, cât şi internaţionali, din rândul managerilor de la Asiban, BT Asigurări, OTP Garancia şi Groupama. Pentru poziţia de Director General al noii companii, Groupama îl propune pe Denis Rousset (Groupama/BT Asigurări), iar pentru cea de Director Financiar pe Pascal Guille (Groupama).
În funcţie de obţinerea aprobărilor necesare din partea CSA, Groupama intenţionează să înceapă procesul de rebranding al agenţiilor în vara acestui an şi să lanseze noul brand Groupama Asigurări în a doua jumătate a anului