Fintech-ul britanic, Revolut, a înregistrat o creştere record pe piaţa locală şi a deschis în medie 3.300 de noi conturi zilnic în ultima jumătate de an, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.
Utilizatorii apreciază simplitatea produsului, precum şi funcţionalităţile sale de siguranţă sporită, care îl transformă într-unul dintre cele mai sigure produse financiare disponibile pe piaţă la momentul actual.
Potrivit sursei citate, Revolut depăşeşte pragul de 1 milion de utilizatori în România, după o creştere de 400% în a doua jumătate a anului 2019. România devine astfel a doua cea mai mare piaţă Revolut după Marea Britanie, ocupând a doua poziţie şi în topul pieţelor cu cea mai rapidă creştere, urmată de Franţa, Polonia şi Irlanda.
Irina Nicoleta Scarlat, Head of Growth CEE - Revolut, a declarat: " Creşterea înregistrată pe piaţa din România confirmă faptul că le-am oferit românilor un mod mai bun, mai sigur şi mai eficient de a-şi gestiona banii şi de a-şi organiza întreaga viaţă financiară, de la cheltuieli curente la investiţii. Peste 1 milion de români au încredere în noi, iar acest lucru presupune în primul rând o responsabilitate: să continuăm să îmbunătăţim serviciile oferite, precum şi să diversificat portofoliul, oferind în acelaşi timp un serviciu financial semnificativ mai bun, care rezolvă probleme reale pentru utilizatorii noştri. Suntem hotărâţi să devenim din ce în ce mai buni şi suntem recunoscători fiecărui utilizator în parte: utilizatorii noştri sunt cei mai puternici ambasadori de brand şi datorită lor suntem astăzi aici. Suntem încrezători că acesta este doar începutul şi că vom continua să creştem împreună, atât pe piaţa din România, cât şi în străinătate".
Vârsta medie a utilizatorilor Revolut din ţara noastră, a crescut de la 32 la 34 de ani, iar cei mai mulţi provin din mediul urban, Bucureşti, Cluj, Timişoara şi Iaşi fiind oraşele cu cei mai mulţi utilizatori.
De la lansarea Revolut pe piaţa locală, în mai 2018, utilizatorii români au efectuat peste 58 de milioane de tranzacţii, cu o valoare totală ce depăşeşte 3,8 miliarde de euro. Dacă imediat după lansare Revolut era folosit ca un card de călătorii, acum românii îl folosesc zi de zi. 62% dintre tranzacţii sunt efectuate în ţară, iar comercianţii preferaţi sunt Uber, Carrefour, Lagardère Travel Retail, McDonald's şi Auchan.