Salt Bank: 100 de zile de la lansarea primului neobank 100% românesc

A.F.
Bănci-Asigurări / 29 august

Salt Bank: 100 de zile de la lansarea primului neobank 100% românesc

Salt Bank, primul neobank românesc, marchează primele 100 de zile de la lansarea din această primăvară şi anunţă primele date de consum şi de experienţă bancară 100% digitală a celor 250.000 de utilizatori care au făcut până în prezent saltul la neobanking.

Această etapă este parte din promisiunea Salt Bank, de a fi mai mult decât o bancă: o experienţă de banking transparent, agil, adaptat nevoilor utilizatorilor de azi şi construită împreună cu clienţii, pe baza nevoilor şi feedback-ului acestora.

"Ne-am propus să schimbăm regulile jocului în banking şi servicii financiare, să aducem utilizatorilor un salt semnificativ în tehnologie şi în experienţa lor bancară, combinând stabilitatea financiară a unei bănci cu agilitatea unui fintech. De aceea, analizăm continuu comportamentul de consum, feedbackul şi ideile utilizatorilor, dezvoltăm şi îmbunătăţim permanent. Nu vrem să fim perfecţi, vrem să fim în fiecare zi mai buni şi să oferim clienţilor produse şi servicii adaptate nevoilor lor. Pentru că aceasta este promisiunea făcută la lansarea Salt: Banking. Dar cum vrei tu," declară Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.

Cine sunt primii clienţi Salt Bank

Clienţii Salt Bank sunt în principal persoane cu statut social mediu şi ridicat, aproape jumătate (46%) dintre aceştia având venituri ce depăşesc 1.000 euro lunar şi activează în industriile creative, domeniul de sănătate, cel financiar, sau în administraţie publică. Două treimi dintre clienţi sunt bărbaţi şi folosesc Salt Bank pentru tranzacţii zilnice curente ("daily banking").

Aproape jumătate dintre clienţi provin din marile oraşe ale României, preponderent din Bucureşti şi Ilfov, Cluj, Iaşi, Braşov, Timişoara şi Constanţa. Majoritatea clienţilor (79%) Salt Bank se încadrează în grupa de vârstă 21-50 de ani.

Cele mai frecvente tranzacţii efectuate prin Salt Bank în primele 100 de zile de la lansare sunt plăţile de mobilitate (pentru servicii de taxi sau limuzine), urmate de plăţile la restaurante şi în supermarketuri.

Din punctul de vedere al preferinţelor de călătorie, top 3 cele mai populare destinaţii de vacanţă în rândul clienţilor Salt Bank este ocupat de Grecia, Italia şi Spania, iar între destinaţiile exotice ale acestora se numără Bahamas, Jamaica, Columbia, Palestina, insula Fiji, Uzbekistan, Thailanda dar şi destinaţii inedite din Africa precum Uganda, Ethiopia sau Zimbabwe.

Percepută drept lansarea anului pe piaţa bancară din România, Salt Bank a atras peste 100.000 de clienţi doar în primele 10 zile. Rata rapidă de salt a utilizatorilor la neobanking confirmă apetitul acestora pentru servicii bancare actuale, 100% digitale, care să asigure în acelaşi timp siguranţă, inovaţie, agilitate şi o experienţă bancară umană, prietenoasă.

O bancă construită împreună cu clienţii. Cum influenţează fondatorii viitorul băncii

Salt Bank a lansat un model unic pe piaţa bancară din România, prin care toţi cei care s-au înrolat în Comunitatea Fondatorilor primesc un set de beneficii speciale. Unul dintre cele mai interesante este că pot influenţa viitorul băncii - iar cei 100.000 de fondatori au şi făcut-o deja. Salt Bank a strâns până în prezent peste 6.000 de idei şi feedbackuri venite din partea celor 4.000 de membri ai Comunităţii Fondatorilor Salt. Prin participarea activă în comunitate, fondatorii influenţează direct viitorul Salt.

Feedback-ul lor a fost esenţial pentru îmbunătăţirea experienţei oferite de Salt Bank. Comunitatea a fost implicată în luarea unor decizii precum: "punctele de fondator" - care au fost numite puncte de fondator şi nu altfel, transformarea punctelor de fondator în bani şi/sau acţiuni (o idee provenită de asemenea din comunitate), precum şi nevoia de suport uman (oameni - oameni) în Care Center.

Opinia Cititorului ( 2 )

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

  1. O idee buna dar are multe minusuri, mai are pana sa ajunga la nivelul Revolut (comisionane la schimb valutar, conturi in mai multe valute, carduri, tranzactionare, etc), dar nu va ajunge ca va face concurenta TLV. Parerea mea.

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

    1. Eu l-am folosit in vacanta in Europa si n-a dat rateuri. Il facuse ca si beckup la Revolutul greu incercat. Comisioanele putin mai mici sau egale cu Revolut - marele avantaj a fost ca nu e limita de 5000 ron/luna la schimb valutar. M-ar ajuta si mai mult daca ar introduce auto topup. PS, la urma am trimis prin IBAN cativa Euro pe un cont normal de BT si n-a luat comision. Asa ca ... se apropie de Revolut - cel putin in EU.

      Acord

      Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

29 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9772
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4866
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3189
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9207
Gram de aur (XAU)Gram de aur363.5326

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb