Salt Bank, primul neobank 100% românesc, anunţă depăşirea pragului de 400.000 de clienţi la doar 10 luni de la lansare, cu peste 70.000 de noi clienţi înrolaţi în ultimele 2 luni, de la finalul anului 2024 până în prezent, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Rata rapidă de adopţie a aplicaţiei confirmă apetitul românilor pentru soluţii bancare digitale moderne "made in România". În 2025, Salt Bank doreşte depăşirea pragului de 700.000 de clienţi.
De Dragobete, Salt Bank îşi reafirmă angajamentul faţă de România şi faţă de tot ceea ce iubesc românii. "Pentru că iubirea înseamnă, printre altele, să creştem împreună şi să susţinem în mod direct, o dată cu creşterea Salt, ecosistemul local", a declarat Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.
Salt Bank susţine ecosistemul românesc, oferind românilor soluţii digitale inovative care răspund nevoilor lor şi sprijinind totodată pasiunile lor (fotbalul şi cinematografia), precum şi cauzele importante pentru noi toţi, ca români. În plus, din dorinţa de a aduce banking-ul mai aproape de oameni, Salt Bank colaborează cu parteneri locali şi fintech-uri româneşti pentru a crea soluţii aşa cum vor românii.
Astăzi, Salt Bank anunţă lansarea a 3 noi funcţionalităţi în aplicaţie: PayBill, Automatic Saver şi Subscription Manager, care simplifică plata utilităţilor, procesul de economisire, gestionarea abonamentelor şi a aplicaţiilor unde clienţii îşi înregistrează cardul, oferind mai mult control şi siguranţă.
"Pentru mine, atenţia pentru oameni este esenţială şi reprezintă fundamentul Salt Bank. Ne concentrăm pe utilizatori, ascultăm nevoile lor şi inovăm împreună cu ei. Am promovat un model de banking digital care să răspundă nevoilor reale ale românilor, iar adopţia rapidă ne arată că am găsit direcţia corectă. Susţinem cu mândrie ecosistemul românesc şi, până la finalul anului, ne propunem să depăşim 700.000 de utilizatori," declară Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.
Peste 400.000 de oameni au ales Salt pentru produsele bancare pe care le oferă. Şi astăzi, banca lansează 3 noi funcţionalităţi în aplicaţie. Prin PayBill, clienţii vor putea să adauge rapid furnizori de utilităţi dintr-o listă de 400 de furnizori locali şi naţionali, să primească şi să plătească facturile de utilităţi, totul într-un singur loc, în aplicaţia Salt. Datele arată că, din cele 169.000 de facturi pentru utilităţi plătite prin Salt Bank, 60% sunt pentru servicii din domeniul telecomunicaţiilor.
O altă funcţionalitate lansată în aplicaţia Salt este Automatic Saver. Această funcţionalitate permite clienţilor să îşi maximizeze suma economisită lunar, pastrând în permanenţă şi o sumă disponibilă pentru cheltuielile de zi cu zi, Clienţii pot stabili suma dorită pentru cheltuieli în contul curent, iar restul banilor sunt automat transferaţi într-un Space pentru economii. Ceea ce este cu adevărat ingenios este că, dacă soldul contului curent scade sub 50% din suma stabilită, Automatic Saver intervine automat şi recompletează din Space, suma disponibilă pentru cheltuieli. Astfel, utilizatorii nu doar că economisesc uşor, dar au mereu bani disponibili când au nevoie. Datele arată că, cei mai mulţi dintre clienţi economisesc bani pentru "zile negre", renovări şi redecorări, pentru o nouă maşină sau excursii de tip city break.
A treia funcţionalitate recent lansată este Subscription Manager, prin care clienţii îşi pot gestiona în aplicaţia Salt toate abonamentele sau plăţile recurente pentru serviciile oferite de canale de streaming video sau audio, dar pot vedea şi la ce comercianţi online au cardul Salt salvat. Această funcţionalitate vine în ajutorul clienţilor Salt, pentru a preveni plăţile automate pentru servicii pe care utilizatorii nu le mai folosesc.
Totodată, Salt prelungeşte campania de 5% cashback pentru fiecare prieten nou adus în aplicaţie. Campania "Prietenul la cashback se cunoaşte" se prelungeşte, oferind în continuare o lună de cashback pentru fiecare recomandare care duce la deschiderea unui nou cont, folosind codul de recomandare din aplicaţie sau codul "FOTBAL". Până acum, Salt Bank a oferit, în total, 62.000 de luni de cashback.
Pentru a oferi clienţilor o experienţă digitală completă, 100% românească, Salt Bank colaborează cu fintech-uri româneşti de succes. Un exemplu este parteneriatul cu Finqware, furnizor de soluţii tehnologice de tip "open banking". La nivel european, se estimează că numărul utilizatorilor de servicii de open banking a crescut de 5 ori şi a ajuns la peste 60 de milioane la finalul anului 2024, potrivit unei platforme globale de date şi business intelligence. Salt Bank a integrat Finqlink - soluţia care îţi permite să creezi link-uri de plată şi să le trimiţi clienţilor pentru a implementa App TopUp - o experienţă de plată similară cu cea a plăţii cu cardul. "Ne bucurăm că prima implementare foloseşte FinqLink, cea mai modernă soluţie de plăţi din România. Şi acesta este doar începutul - noi funcţionalităţi bazate pe open banking vor urma în curând", a declarat Cosmin Cosma, CEO Finqware
Un alt parteneriat dezvoltat de Salt Bank este cel cu fintech-ul românesc Pago, care aduce în aplicaţia Salt o soluţie modernă de integrare a plăţilor facturilor. În România sunt emise, în fiecare lună, peste 25 de milioane de facturi de utilităţi, care însumează o valoare cumulată de 3 miliarde de lei, iar gestionarea acestora poate deveni o provocare pentru consumatori. "Cele două soluţii româneşti se unesc pentru a oferi clienţilor o experienţă de plată a facturilor de utilităţi simplificată şi rapidă", declară Adrian Cighi, Co-fondator Pago.
Alături de Idea Morph, Salt Bank a creat o comunitate pentru Fondatorii Salt Bank, în care sunt înregistrate 4.688 de persoane, cu scopul de a crea un canal de comunicare direct cu românii care au ales Salt Bank din primele 10 zile de la lansare. Comunitatea a generat 6.703 de idei inovative, din care 44 au fost utilizate în concepte şi proiecte pe care Salt le-a implementat deja. "Este o mare bucurie să putem face parte din călătoria Salt şi să fim locul în care fondatorii Salt nu doar vin cu sute de idei super bune, ci şi creează genul acela de competiţie şi dinamică super creativă", declară Cătălina Bănuleasa, CEO Idea Morph.
Ediţia 2023-2024 a SuperLigii României a înregistrat cea mai mare audienţă din ultimii 20 de ani, confirmând că fotbalul este sportul preferat al românilor. Cu peste 6 milioane de telespectatori şi zeci de mii de suporteri pe stadioane, SuperLiga este locul unde Salt Bank vrea să fie, alături de români. Prin parteneriat, Salt Bank promovează un stil de viaţă activ şi spiritul de echipă. Astfel, banca invită românii să ia loc pe banca Salt, prima Bancă Oficială a SuperLigii. Salt Bank derulează constant campanii surpriză pentru clienţi, oferind inclusiv bilete pentru meciurile din SuperLigă, promovate pe canalele de social media. În spiritul derby-ului FCSB-Dinamo, desfăşurat ieri seară, reprezentanţii Salt Bank au menţionat că, clienţii băncii cheltuie de două ori mai mult pentru achiziţionarea biletelor şi echipamentelor FCSB, comparativ cu Dinamo. Aceste date se aliniază cu prezenţa medie per meci a suporterilor în primele 16 etape ale SuperLigii din ediţia 2023-2024.
Salt Bank a decis de asemenea să susţină cultura şi cinematografia românească, o altă pasiune a utilizatorilor neobank-ului. De aceea, Salt Bank a încheiat un parteneriat cu Saga Film, prin care a co-finanţat producţia Dracula Park. Filmul este regizat de Radu Jude şi va fi lansat anul acesta.
Salt Bank susţine, de asemenea, iniţiativele care contează pentru toţi cei ce vor schimbări în bine în România. De aceea, cu ocazia Sărbătorilor de Crăciun din 2024, Salt Bank şi clienţii săi s-au alăturat cauzei Asociaţiei Îngeri pentru Suflete, dezvoltând o campanie care a strâns peste 36.000 de euro. În plus, Salt a adus magia Crăciunului în casele mai multor familii, oferind copiilor Crăciunul mult dorit. Alături de organizaţia Viitor Plus, Salt Bank a luat parte la programul "Adoptă un copac", contribuind astfel la reîmpădurirea a 10.000 de metri pătraţi - echivalentul a aproximativ de două ori a amprentei la sol a BNR, aproape la fel ca amprenta la sol a Bucureşti Mall şi puţin mai mare decât amprenta la sol a Palatului Cotroceni.
1. Ani lumina
(mesaj trimis de Coco în data de 24.02.2025, 14:53)
Sunt la ani lumina fata de Revolut, am ambele aplicatii si inca nu gasesc utilitatea lui Salt. Comunicarea cu Salt este foarte dificila, recomandarea se face primitiv cu un cod pe care aplicatia nu il are afisat vizibil si daca sari acel pas atunci ai recomandat fara beneficii, explicatiile lor sunt puerile dar pana la urma ii inteleg ca sunt un BT mai spoit dar nu mai inteligent