SanoVita a implementat un proiect de furnizare a energiei electrice din surse regenerabile pentru cele două unităţi de producţie din Râmnicu Vâlcea, care îi acoperă 88% din consumul anual de energie, conform unui comunicat emis redacţiei. Prin această iniţiativă, SanoVita îşi propune să reducă amprenta de carbon pe termen lung şi să îşi îmbunătăţească eficienţa operaţională.
Proiectul a constat în instalarea a două sisteme cu panouri fotovoltaice, fiecare cu o putere de 200 kW, în urma unei investiţii de 250.000 EUR. Sistemele produc 430 MWh de energie electrică şi permit reducerea anuală a emisiilor de CO₂ cu 141,8 tone. Instalaţia de producţie a energiei din surse regenerabile reflectă preocuparea SanoVita pentru practicile sustenabile şi reducerea emisiilor de carbon.
"A trăi sănătos înseamnă să fim conştienţi de alegerile noastre, ce mâncăm şi cum trăim - mai sănătos, mai activ. Înseamnă, în egală măsură, un mediu mai curat. Fiecare dintre noi merită o viaţă lungă şi sănătoasă. De aceea, misiunea noastră este să contribuim la o lume mai bună în care această nevoie să fie posibilă şi accesibilă", a declarat Anca Paşca, CEO SanoVita.
SanoVita intenţionează să continue investiţiile în retehnologizare, automatizări, creşterea capacităţii de producţie din surse regenerabile şi în modernizarea logistică ca parte a angajamentului său pentru un viitor sustenabil.
Fondată acum 30 de ani, compania este unul dintre principalii producători locali de alimente pe bază de plante şi promotor al unei vieţi sănătoase. SanoVita oferă consumatorilor o gamă variată de produse vegetale, din categoriile cereale pentru micul dejun, rondele expandate din grâu şi orez, superalimente, tofu, paste vegetale, alimente de bază, fructe uscate şi nuci. SanoVita deţine două centre de producţie moderne în judeţul Vâlcea. Compania este deţinută majoritar de fondul de investiţii american Highlander Partners, care susţine accelerarea dezvoltării SanoVita, atât prin consolidarea echipei, cât şi prin investiţii semnificative în producţie, cercetare şi dezvoltare (R&D), marketing şi vânzări.
Opinia Cititorului