Secom® îşi extinde reţeaua natională de retail cu două noi magazine, unul în AFI Cotroceni din Bucureşti şi unul în Iulius Mall Suceava, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
"Magazinele reprezintă pentru noi mai mult decât un spaţiu comercial, sunt o platformă educaţională şi de relaţionare cu consumatorii noştri. Prin deschiderea acestor locaţii noi în Bucureşti şi Suceava, dar şi prin extinderea recentă a portofoliului cu noi categorii de produse, facem paşi înainte spre transformarea celor 16 magazine Secom® în Wellbeing Stores. Aici consumatorii noştri găsesc un portofoliu variat de produse premium, dar mai ales parteneri avizaţi de discuţie, empatici si deschişi să îi sprijine în călătoria lor spre un stil de viaţă mai sănătos" spune Radu Ciurba, Business-Unit-Director Secom® Retail.
Potrivit sursei citate, investiţia în cele două noi magazine Secom® din AFI Cotroceni şi Suceava Iulius Mall a fost de peste 100.000 de euro şi face parte din strategia de extindere naţională a companiei. În urmă cu doar o lună Secom® a mai lansat o insulă comercială în Băneasa Shopping City din Bucureşti, iar până la finalul anului compania intenţionează să mai deschidă un magazin.
În prezent, reţeaua de retail Secom® numără 16 magazine situate în oraşe din toată ţara: Bucureşti (5 locaţii), Bacău, Braşov, Cluj-Napoca, Iaşi, Ploieşti, Piteşti, Sibiu, Timişoara, Arad, Oradea şi Suceava, se mai arată în comunicat.