Selena România, unul dintre liderii industriei autohtone de spume poliuretanice, etanşanţi şi adezivi, a efectuat sponsorizări în valoare de 58.000 RON în trei proiecte de responsabilitate socială. Compania a asigurat unui număr de cinci entităţi beneficiare din Bucureşti, Dr. Tr. Severin şi Cluj, echipamente digitale şi IT, materiale de construcţii şi echipamente şi sprijin financiar. Selena România, care a realizat în 2006 o cifră de afaceri de 4,95 milioane EUR, va continua să se implice civic, susţinând şi utilizând prevederile legale care permit direcţionarea unui procent din impozitul pe profit către activităţi şi proiecte sociale.
"Pentru compania noastră, aceaste sponsorizări reprezintă un gest de responsabilizare şi de implicare în nevoile comunităţii. Personal, consider că succesul individual şi al companiilor trebuie să se întoarcă în comunitatea care l-a făcut posibil. Compania noastră a ajuns la un nivel de dezvoltare care îi permite să ajute în mod real semenii", a declarat dl. Dorin Spătaru, Director General Selena România.
Beneficiarii sponsorizării sunt două centre complementare de învăţământ special pentru copii cu diferite afecţiuni intelectuale şi Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului din Dr. Tr. Severin, un centru de adăpost şi de sprijin pentru bătrâni din Cluj, precum şi Internaţional Women"s Association (IWA Bucureşti).
Sponsorizările oferite de către Selena România au acoperit achiziţionarea de sisteme audio, computere şi monitoare, imprimante şi copiatoare, echipamente de încălzire (oferite centrelor pentru educaţie specială din Dr. Tr. Severin), produse şi echipamente pentru construcţii (pentru refacerea centrului "Livada" din Cluj), precum şi sprijin financiar la organizarea unui bazar ale cărui venituri au fost direcţionate de către IWA Bucureşti spre copii cu dificultăţi sociale.
Selena România şi-a început activitatea în octombrie 2000, fiind prima reprezentantă a Grupului Selena înfiinţată în afara Poloniei. Grupul Selena este unul dintre liderii mondiali ai domeniului, furnizând produse în peste 40 de ţări de pe 4 continente. Compania deţine în prezent 8 unităţi de producţie şi 13 filiale în întreaga lume (România, Cehia, Germania, Ungaria, Kazakhstan, Ucraina, Polonia, Rusia, Slovacia, SUA, Coreea de Sud, Italia şi Brazilia), producând şi comercializând aproximativ 10% din totalul spumelor poliuretanice la nivel global.