Sezamo: creşte interesul clienţilor pentru produsele ECO 3 din 5 coşuri conţin cel puţin un produs ECO

R.S.
Miscellanea / 5 iulie

Sezamo: creşte interesul clienţilor pentru produsele ECO 3 din 5 coşuri conţin cel puţin un produs ECO

Supermarketul online Sezamo anunţă dezvoltarea sortimentului ECO ca urmare a creşterii interesului clienţilor: 3 din 5 coşuri conţin cel puţin un astfel de produs. Cea mai mare creştere a sortimentului se înregistrează pe partea de fructe şi legume, unde supermarketul online a crescut numărul de articole listate cu 37% faţă de anul precedent. În plus, aproximativ 30% din vânzările de fructe şi legume sunt produse ECO, un procent semnificativ mai mare comparativ cu magazinele tradiţionale, conform unui comunicat transmis redacţiei.

Potrivit comunicatului, printre cele mai vândute produse ECO din categoria fructe şi legume se numără roşiile, cireşele, ardeii, afinele şi dovleceii. 

În oferta Sezamo se regăsesc în prezent peste 1500 de produse ECO din 12 categorii: Fructe şi legume, Carne şi peşte, Lactate şi refrigerate, Brutărie şi patiserie, Mezeluri, Băcănie, Băuturi, Congelate, Mama şi copilul, Detergenţi, Cosmetice şi Menaj.

"Interesul clienţilor pentru produse ECO este în creştere, în special pe partea de fructe şi legume, iar asta ne bucură şi este o confirmare că decizia noastră de a colabora cu micii fermieri, cu fermierii artizanali, a fost una foarte bună. Astfel putem aduce clienţilor produse proaspete chiar şi la 6 ore de la recoltare, transformând conceptul < from farm to table > într-o experienţă constantă", a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Sezamo a adăugat recent în portofoliul său o serie de produse ECO noi precum mixul de roşii de la Nasul Rosu, "Cloşca şi puii", care include soiuri variate de roşii, dar şi fructe de sezon de la Livada Domniţei, precum căpşuni, zmeură, mure şi caise. Alte noutăţi includ afine BIO de la Merry Berry şi produse BIO de la Coşul cu Fructe, precum căpşune, vinete, roşii şi verdeţuri. De asemenea, Sezamo a început colaborarea cu un nou furnizor de cireşe BIO, Erika, şi a adăugat în oferta sa avocado, lămâi şi cartofi dulci din import. În domeniul verdeţurilor, a introdus fenicul, salvie, apio, rucola şi valeriană, se menţionează în comunicat.

"Colaborarea cu micii producători locali este simplificată la Sezamo. Producătorii pot accesa o rubrică specială pe site-ul nostru, şi putem începe colaborarea în câteva zile. Le oferim o piaţă de desfacere targetată şi informaţii detaliate despre preferinţele clienţilor, precum şi garanţii de achiziţie pe termen lung, facilitându-le astfel planificarea şi investiţiile", a adăugat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.

"Parteneriatul cu Sezamo a fost exact ceea ce aveam nevoie pentru a duce produsele noastre ECO către publicul larg din Bucureşti şi Ilfov. Cu susţinerea Sezamo şi fără presiunea de a avea o anumită cantitate de stocuri sau frecvenţă precum în retailul tradiţional, putem oferi clienţilor fructe şi legume autentice, care cresc natural, în ritmul lor, cu gust şi miros de neegalat", a declarat Dan Constantinescu, proprietar ferma ecologică Nasul Roşu.

Sezamo îşi propune să facă produsele ECO accesibile prin politici de preţ avantajoase: de la reduceri regulate, cum ar fi "cumpără BIO la preţuri convenţionale", pentru a diminua diferenţa de preţ şi a obişnui clienţii şi cu astfel de produse, la campanii şi oferte speciale, precum campania în care oferă clienţilor credite în valoare de 50 de lei pentru a testa gratuit produse din "Lumea Eco", dar şi la reducerile primite în cluburile Premium şi Sezamini, se precizează în comunicat.

Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraş, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piaţă, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori şi producători locali care împărtăşesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienţilor cele mai proaspete şi de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale şi reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanţe lungi.

Produsele sunt livrate către clienţi din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureştiului, care include spaţii de depozitare ambientală şi unităţi cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiţii cât mai bune şi reducerea costurilor de energie.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb