Supermarketul online Sezamo anunţă lansarea Green Week, o iniţiativă inovatoare menită să remodeleze obiceiurile consumatorilor în practici mai sustenabile, se arată într-un comunicat al Sezamo, remis redacţiei. Spre deosebire de evenimentele tradiţionale Black Friday, cunoscute pentru încurajarea consumerismului excesiv, Green Week sărbătoreşte Pământul şi evidenţiază angajamentul Sezamo pentru un viitor mai sustenabil pentru toţi, potrivit sursei menţionate.
Green Week de la Sezamo nu este doar o promoţie sezonieră, ci reprezintă un angajament pe tot parcursul anului, în ton cu îndemnul supermarketului online: "Mănâncă Mai Bine, Trăieşte Mai Bine". Produsele "vedetă" Green Week au fost selectate cu obiectivul de a face produsele sustenabile accesibile tuturor, transmite sursa menţionată.
Sezamo a redus preţurile la zeci de produse Eco la nivelul produselor obişnuite din supermarket, asigurându-se că opţiunile alimentare de înaltă calitate şi prietenoase cu mediul, sunt accesibile pentru toţi consumatorii, potrivit sursei citate. Prin achiziţionarea de produse locale, Sezamo reduce amprenta de carbon asociată transportului alimentelor, susţinând furnizorii şi fermierii locali, arată datele comunicatului.
Angajamentul Sezamo faţă de sustenabilitate se extinde dincolo de produse către servicii, conform sursei precizate. Clienţii au opţiunea de a primi achiziţiile în pungi reutilizabile fabricate din sticle de plastic reciclate sau pungi reciclabile din hârtie, potrivit comunicatului. Introducerea "Sloturilor ECO" le permite clienţilor să selecteze un interval de livrare în care curierii Sezamo deja au drum în direcţia lor şi să susţină astfel misiunea supermarketului online pentru o livrare mai eficientă şi mai ecologică, informează sursa citată. Mai mult, flota de maşini Sezamo este compusă în întregime din vehicule electrice, minimizând emisiile şi impactul asupra mediului, relatează Sezamo. Şi datorită faptului că maşina Sezamo poate transporta până la 11 achiziţii într-un singur drum, reducem numărul de maşini în oraş, se mai arată în comunicat.
Potrivit sursei menţionate, Gabril Makki, CEO Kifli.hu şi Sezamo, a comentat semnificaţia Green Week declarând: "Avem responsabilitatea de a conduce schimbarea către un model de afaceri mai durabil. Este adânc înrădăcinat în tot ceea ce facem, de la operaţiunile noastre, care se laudă cu o flotă de 100 de vehicule electrice şi rate de shrink micşorate fără precedent, până la planificarea eficientă a rutelor noastre. Cu Green Week, luptăm pentru o viaţă mai bună pentru familiile româneşti printr-o abordare mai durabilă".