Singurul creativ român câştigător al unui loc la "Clio Young Creatives" face parte din echipa "Leo Burnett"

C.I.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 2 mai 2006

După ce trei ani consecutiv, Leo Burnett România a ajuns în finala prestigiosului festival de la Clio, anul acesta Mihnea Gheorgiu, junior copywriter la Leo Burnett este singurul creativ român finalist al programului "Future Gold: Young Creatives". Pe baza celor şase lucrări înscrise în concurs, tînărul creativ de la Leo Burnett a ajuns în finala Clio Young Creatives, alături de cei mai buni 11 tineri creativi din întreaga lume. Mihnea Gheorghiu va participa alături de ceilalţi tineri creativi la Festivalul de la Clio, din Miami, în perioada 13-16 mai.

Pe baza unui brief creativ, finaliştii vor prezenta proiectul final în faţa clientului şi a membrilor delegaţiilor participante la festival. Cîştigătorul va fi selectat de către client şi va fi premiat în cadrul galei de decernare a premiilor, pe data de 15 mai a.c

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9749
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7790
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3324
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0430
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.9466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb