• UPDATE 23.30 > ING spune că serviciile sunt funcţionale
Serviciile ING sunt funcţionale, a anunţat banca pe Facebook, la 23.26, după o zi întreagă în care clienţii nu au avut acces la banii din conturi. Banca a transmis: "Acum şi tranzacţiile cu cardul la comercianţi şi la bancomat sunt disponibile.
Ne cerem scuze încă o dată pentru toate neplăcerile create. Am tratat situaţia cu maximă prioritate şi am lucrat cu toate resursele necesare pentru a rezolva problemele tehnice cât mai repede posibil.
Continuăm să monitorizăm stabilitatea serviciilor".
...
• UPDATE 22.00 ING anunţă că Serviciul Home'Bank a fost remediat
Serviciul Home'Bank a fost remediat şi este acum disponibil, au anunţat reprezentanţii băncii. "Avansăm cu testarea soluţiilor pentru remedierea celorlalte servicii şi pe măsura ce acestea sunt stabile, le vom repune succesiv în funcţiune. Vom continua să vă informăm cu privire la evoluţia situaţiei", mai mai transmis ING Bank.
Unii clienţi raportează că au încă dificultăţi să acceseze serviciul.
...
Clienţii ING Bank au rămas, astăzi, fără acces la conturi prin reţelele de bancomate, POS-uri şi de Internet banking, după ce sistemul a picat.
"Pentru moment sistemele ING sunt nefuncţionale. Lucrăm cu viteză pentru remedierea lor. Ne cerem tuturor scuze pentru neplăcerile create! Vă ţinem la curent pe măsură ce restabilim funcţionalităţile", a informat banca, pe pagina de Facebook ING Web Cafe.
Un client ING ne-a spus că reprezentanţii băncii i-au precizat, telefonic că problema se va remedia până la ora 24.
Anterior, aceştia au transmis, potrivit HotNews, că ora estimată pentru remediere era 18.30: "E o problemă tehnică. Nu merg nici POS-urile nici ATM, şi nici HomeBank (sistemul de Internet banking furnizat de bancă). Sistemul a căzut din cauze naturale, neputând fi vorba de un atac. Avem mai multe echipe care lucrează simultan, şi sperăm că până la ora 18.30 când ne vom reuni să vă putem da o veste bună".
Potrivit unor clienţi, problema nu se remediase până la 19.30.
Reprezentanţii ING ne-au transmis că sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare, astăzi, 10 septembrie, orele 13.00: "Ca urmare a acestei situaţii tehnice neprevăzute, atât reţeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât şi serviciul Home'Bank au devenit indisponibile.
Lucram împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgenţă pentru remedierea acestei situaţii în cel mai scurt timp posibil. Această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele şi disponibilităţile băneşti ale clienţilor ING, care sunt în deplină siguranţă".
Banca a mai transmis că va informa periodic clienţii cu privire la stadiul remedierii acestei situaţii neplăcute.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 10.09.2016, 19:55)
Inca nu s-a rezolvat?
E vorba de curent care e din ani '70 "ca" constructie!
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 10.09.2016, 21:52)
Nu cred ca ING nu are generator.
E altceva.