Compania de echipamente electronice şi digitale Sony a încheiat un parteneriat cu fotbalistul francez Olivier Giroud, jucător al clubului Arsenal Londra, pentru promovarea campaniei "Microtising‟ pentru televizoarele cu tehnologie 4K, arată un comunicat remis redacţiei.
"Datorită calităţii imaginilor redate de televizoarele Sony BRAVIA 4K Ultra HD, care oferă de patru ori mai multe detalii decât cele Full HD, Sony a identificat o nouă oportunitate pentru companiile de advertising. Anunţurile publicitare nu trebuie să mai aibă dimensiuni la fel de mari ca înainte, iar acest nou mediu poate merge mână în mână cu publicitatea tradiţională, arătând fanilor tehnologiei 4K un nou mod de împachetare a reclamelor în timp ce urmăresc meciul de fotbal la o calitate fără precedent", potrivit comunicatului de promovare a televizoarelor cu rezoluţie 4K.
Campania de "Microtising‟ - cuvântul fiind un hibrid între microscopic şi advertising - va promova logoul 4K tipărit pe ghetele jucătorului de fotbal Giroud în încercarea de a sublinia calitatea şi claritatea imaginilor.
Prima campanie de "Microtising' a fost lansată de Sony la turneul de tenis de la Wimbledon 2013, în timpul căreia jucătoarea britanică Anne Keothavong a purtat anunţuri publicitare microscopice pe unghii, pe şireturile de la pantofi şi pe echipamentul sportiv.
"Campania va integra de asemenea anunţuri plasate pe iarbă, pentru că şi gazonul constituie un punct important în evoluţia unui jucător. Această relaţie dintre jucător şi gazon este la fel de potrivită cum sunt televizoarele Sony 4K pentru fotbal - sperăm ca telespectatorii să se identifice cât mai mult cu trăirile din stadion", a declarat Motoi Kawamura, şeful departamentului European de Marketing şi Product Planning al diviziei de televizoare.