Sphera Franchise Group, operatorul de foodservice din România, continuă să investească în extinderea portofoliului său de restaurante şi inaugureză a treia unitate KFC din Piteşti, în cel mai nou mall al oraşului, se arată într-un comunicat al Sphera Franchise Group, remis redacţiei.
Potrivit sursei, "Suntem în permanenţă în căutarea unor noi oportunităţi de expansiune pentru reţeaua KFC, însă, totodată, avem în vedere premisele oferite de un nou mall, mai ales într-un oraş cu potenţial, cum este Piteşti. Deschiderea celei de-a treia unităţi în acest oraş se aliniază atât obiectivelor noastre financiare, cât şi celor de dezvoltare şi, în acelaşi timp, ne permite să răspundem obiceiurilor de consum mereu în schimbare, prin investiţii în tehnologii noi şi digitalizare", declară Marian Gogu, Director General, KFC România.
Investiţia în noua unitate KFC se ridică la aproximativ 550.000 euro. Aceasta reprezintă a doua inaugurare pentru Sphera în 2024, după cea din februarie, la Sibiu, de tip Drive Thru. În continuare, planurile investiţionale de anul acesta includ alocarea totală a 69 milioane de lei pentru deschiderea a încă 4 unităţi noi, precum şi pentru remodelările restaurantelor existente şi investiţii în tehnologizare, cum ar fi implementarea soluţiilor de comandă digitală, arată datele companiei.
KFC Argeş Mall se află în incinta noului mall din Piteşti, situat pe Strada Tudor Vladimirescu, nr. 37, şi are o suprafaţă de 170 mp. Restaurantul este situat în zona de food court şi va funcţiona în intervalul orar 10:00 - 22:00, informează sursa.
Restaurantul este structurat conform celor mai recente standarde de design şi utilare KFC la nivel internaţional, oferind acces clienţilor la meniuri şi kiosk-uri de comandă digitale, transmite compania.
De asemenea, în noul restaurant clienţii beneficiază de sistemul free refill pentru băuturile răcoritoare. Produsele pot fi servite atât în incinta mall-ului sau achiziţionate în sistem take-away, prin intermediul platformelor de comenzi online, dar şi prin intermediul opţiunii Click & Collect, disponibilă în aplicaţia KFC România, adaugă sursa citată.
Prin intermediul noii unităţi, KFC creează 35 de noi locuri de muncă, într-un mediu care susţine evoluţia şi creşterea performanţei. Angajaţii beneficiază de un salariu net de peste 3.100 de lei începând cu a treia lună de colaborare, care include salariul de bază, tichete de masă şi diverse bonusuri şi prime, conform politicii de remunerare a KFC. Una dintre valorile brandului este încrederea acordată angajaţilor, care este confirmată prin furnizarea unui traseu de carieră bine definit şi prin oferirea a numeroase oportunităţi de avansare profesională. De asemenea, echipa primeşte acces gratuit la o platformă online cu peste 750 de cursuri de formare, care acoperă o gamă largă de aptitudini şi interese, utile atât pentru dezvoltarea profesională, cât şi personală, se mai arată în comunicat.