Sphera Franchise Group îşi extinde portofoliul cu franciza italiană Cioccolatitaliani

A.D.
Comunicate de presă / 11 octombrie

Sursa foto: Cioccolatitaliani Porte di Roman

Sursa foto: Cioccolatitaliani Porte di Roman

Sphera Franchise Group, cel mai mare operator de foodservice din România, îşi extinde portofoliul prin adăugarea francizei italiene Cioccolatitaliani, parte a Grupului Gioia, transmite compania, într-un comunicat la redacţie.

Brandul este cunoscut pentru produsele sale pe bază de ciocolată, inclusiv îngheţată, produse de patiserie şi cafea.

Sphera Group urmează să dezvolte franciza pe piaţa italiană şi va inaugura prima unitate Cioccolatitaliani în prima jumătate a anului viitor, cu o investiţie de circa 500.000 de euro. Grupul estimează aproximativ 4 noi deschideri pe an în următorii 5 ani, concentrându-se iniţial pe regiunile din nordul Italiei, dar are în vedere şi piaţa din România.

Grupul Sphera este deja pe piaţa din Italia cu 18 unităţi KFC francizate. "Într-o industrie dinamică precum HoReCa, abilitatea de a identifica şi fructifica noi oportunităţi de creştere este esenţială pentru succesul pe termen lung. Experienţa noastră operaţională şi rezultatele businessului din Italia, prin reţeaua noastră de francize KFC, reprezintă o bază puternică pentru diversificare, oferindu-ne posibilitatea de a valorifica sinergiile existente. Achiziţia drepturilor de franciză Cioccolatitaliani se aliniază strategiei de creştere Sphera Group, oferindu-ne posibilitatea să ne extindem către un nou segment de consumatori şi să ne dezvoltăm într-un mod sănătos, prin adăugarea unui brand profitabil în portofoliul nostru. Acest demers strategic ne consolidează poziţia de lider şi ne întăreşte prezenţa pe piaţă, adresând o nouă categorie de nevoi ale clienţilor, în acelaşi timp ce răspundem aşteptărilor investitorilor noştri de dezvoltare continuă şi creştere a profitabilităţii", a declarat Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group.

Cioccolatitaliani operează în prezent o reţea de 43 de unităţi, majoritatea situate în Italia şi câteva în Balcani, Orientul Mijlociu şi Africa de Nord. De-a lungul timpului, brandul a câştigat numeroase premii şi a fost numit "Best Culinary Experience" în cadrul Food Service Awards Italy, în 2017, şi "Best Export Format" cu ocazia Food Community Awards, în 2018.

Opinia Cititorului ( 1 )

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

  1. nu e rau, poate nu vindem inca

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
rpia.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

11 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9752
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5471
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3043
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9437
Gram de aur (XAU)Gram de aur385.5996

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
energyexpo.ro
cnipmmr.ro
rommedica.ro
hipo.ro
prow.ro
aiiro.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb