OMV Petrom şi Auchan Retail România au finalizat amenajarea la nivel naţional a aproape 400 de magazine de proximitate MyAuchan în toate staţiile Petrom, potrivit bvb.ro. Proiectul a fost finalizat cu un an mai devreme decât a fost estimat iniţial. Integrarea magazinelor MyAuchan a fost realizată concomitent cu modernizarea staţiilor Petrom, precizează sursa citată.
Conform sursei menţionate, Radu Caprau, membru al Directoratului OMV Petrom, responsabil pentru activitatea de Rafinare şi Marketing: "Petrom este brandul românesc lider în zona de mobilitate, care oferă cel mai bun raport calitate-preţ. Finalizarea cu succes a acestui proiect susţine ambiţia noastră pe termen lung de a ne menţine această poziţie de lider şi de a ne dezvoltă şi mai mult oferta de servicii şi produse, la cel mai bun preţ. Cele două echipe au reuşit într-un timp record, de 3 ani, să amenajeze aproape 400 de magazine MyAuchan. Şi nu ne oprim aici: împreună cu partenerul nostru Auchan, vom continuă să gândim programe care să aducă beneficii clienţilor noştri".
Potrivit bvb.ro, Ionuţ Ardeleanu, Director General Auchan Retail România: "Suntem încântaţi să finalizăm cu succes acest proiect inovator şi unic, prin care am creat veritabile magazine de proximitate, oferindu-le românilor o nouă experienţă şi posibilitatea de a economisi timp, alimentând şi făcându-şi cumpărăturile într-o singură oprire. Le mulţumim partenerilor noştri de la OMV Petrom şi echipelor Auchan pentru lucrurile extraordinare pe care le-au făcut împreună şi pentru colaborarea excelenţă din ultimii ani. Le mulţumim clienţilor care ne-au trecut pragul pentru fidelitate, pentru că au apreciat noile staţii şi magazinele MyAuchan din incinta acestora. Felicit echipele Auchan şi OMV Petrom pentru modul în care au finalizat reamenajarea staţiilor într-un timp record".
• Despre parteneriatul OMV Petrom - Auchan Retail România
Cooperarea dintre OMV Petrom şi Auchan Retail România, un concept nou pentru piaţă din ţară noastră, a început în anul 2017 cu o faza-pilot în care au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în staţii de distribuţie marca Petrom, atât în zone urbane, cât şi în zone rurale din România, informează sursa precizată. În această faza, s-a urmărit testarea modelului de afaceri şi evaluarea potenţialului acestei colaborări, transmite bvb.ro.
În februarie 2019, OMV Petrom şi Auchan Retail România au semnat un Memorandum de Înţelegere cu scopul de a analiză extinderea colaborării într-un parteneriat de lungă durata, menţionează sursa.