Stella Artois relansează pe piaţa românească ambalajul dedicat zilei îndrăgostiţilor, dubla cutie de Stella Artois - un produs disponibil într-un ambalaj special, original şi modern.
Stella Artois în ambalajul dedicat zilei Sfîntului Valentin se adresează tuturor îndrăgostiţilor, celor care doresc să marcheze simbolic un moment special împărţind cu cei dragi un produs care conţine implicit o mărturie romantică. Design-ul ambalajului înlesneşte trans-miterea mesajului de dragoste iar forma sa - dubla doză - încununează simbolic dorinţa de a "împărţi".
"Lansarea Stella Artois în acest nou ambalaj a reprezentat un pas important în zona preocupării noastre permanente pentru inovaţie. Stella Artois Lovers" can a fost foarte apreciat de consumatori şi, implicit, a avut un mare succes de vînzări anul trecut aşa că am decis să relansăm ambalajul dedicat zilei îndrăgostiţilor şi anul acesta. declară Liviu Irimia, directorul marketing "Interbrew" România.
Produsă în serie limitată, "Stella Artois Lovers" can" este promovată prin intermediul principalelor posturi TV şi prin promoţii adresate consumatorilor, în canalul HoReCa. Acţiunea de promovare a noului ambalaj se desfăşoară în Bucureşti şi în marile oraşe din ţară.
"Interbrew" România produce Stella Artois pe piaţa locală din mai 1997. În anul 2000, compania a pus la dispoziţia consumatorilor singura bere din Ro-mânia îmbuteliată în cutie cu etichetă în relief, iar în 2004 sticla Stella Artois cu etichetă în relief. Anul trecut a fost lansată - Stella Artois în sticlă de aluminiu. Stella Artois este astăzi liderul segmentului super-premium (conform studiilor de piaţă independente MEMRB). Stella Artois este marcă a companiei "Interbrew" România, filiala locală a concernului multinaţional "InBev", numărul unu mondial. "InBev" mai produce în ţara noastră renumitele mărci Bergenbier, Beck"s şi Noroc şi importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.