Interesul oamenilor pentru asigurările de viaţă care oferă despăgubire în caz de spitalizare, în ţară sau în străinătate, din accident sau boală, inclusiv pentru infectarea cu Covid-19, a înregistrat o creştere în 2021, faţă de anul anterior, potrivit unei cercetări realizate de Aegon România. Astfel, 54% dintre persoanele chestionate în cadrul studiului ar opta pentru un astfel de produs, în următoarele trei luni. Procentul este mai mare cu 16% faţă de anul 2020, când compania a realizat un studiu asemănător, care viza sondarea percepţiei cetăţenilor faţă de acest tip de asigurări, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, femeile ar opta în proporţie de 55%, faţă de 35% în 2020, pentru o poliţă de asigurare care acoperă spitalizarea din accident sau boală, inclusiv Covid-19. Şi în rândul familiilor moderne s-a remarcat o creştere impresionantă a interesului pentru acest tip de produse, cu 62% dintre acestea declarând că îşi doresc să achiziţioneze o asemenea poliţă în 2021, faţă de doar 38%, în 2020. Familiile moderne au vârste cuprinse între 25 şi 44 de ani, studii medii şi superioare, venituri medii şi mari şi copii cu vârste până în 14 ani.
Circa 57% dintre respondenţi consideră că, în contextul actual, marcat de pandemie, acest tip de asigurare este atractiv sau foarte atractiv, cu 5% mai mult decât în 2020. De asemenea, alte rezultate ale studiului relevă că, în 2021, despăgubirea pentru spitalizarea cauzată de infectarea cu Covid-19 a crescut cu aproape 10% în clasamentul motivelor care i-ar determina pe oameni să cumpere această poliţă. În ceea ce priveşte beneficiarii acestui tip de asigurare, 54% dintre cei chestionaţi au răspuns că ar încheia poliţa pentru ei înşişi, în creştere de la 46%, anul trecut. Participanţii la studiu au declarat că ar încheia asigurarea pentru partener, în proporţie de 40% (33%, în 2020), iar 35%, la fel ca în 2020, pentru copii.
Într-un clasament al zonelor geografice, cei mai interesaţi români de achiziţia unei asemenea asigurări provin din Moldova, în procent de 61%, urmaţi de dobrogeni, 59%, şi olteni, 56%.
"Aegon România urmăreşte în permanenţă schimbarea percepţiilor şi a nevoilor de consum ale clienţilor, pentru că vrem să le oferim produse perfect adaptate necesităţilor pe care le au. Perioada pe care o traversăm deja de doi ani a dus la o preocupare mai mare pentru sănătate.
În mod firesc, oamenii se gândesc, în număr din ce în ce mai mare, că ar fi bine să aibă o plasă de siguranţă, un sprijin financiar la nevoie care să le permită să plătească din costurile asociate internării într-un spital privat, de exemplu, sau să le suplinească veniturile mai scăzute atunci când, internaţi fiind, au concediu medical.
Tocmai pentru că, aşa cum ne arată şi această cercetare, contextul s-a schimbat major începând cu 2020, Aegon a creat şi va lansa, la începutul lui 2022, un nou produs care se va plia pe nevoile actuale ale românilor. Această asigurare va fi disponibilă prin reţelele de brokeraj ale partenerilor noştri", spune Sînziana Maioreanu, director general al Aegon România.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 20.12.2021, 18:27)
Prostii...