Un studiu realizat de AVON la nivel global, inclusiv pe România, arată că un procent uriaş de 98% dintre femei a fost afectat de criza costului vieţii, conform unui comunicat remis redacţiei. Mai mult de jumătate dintre respondente sunt neliniştite cu privire la viitor (57%), iar peste o treime dintre ele se simt fără control în ceea ce priveşte finanţele (35%). De asemenea, 34% dintre femei consideră că nu pot oferi suficient sprijin material familiei.
Potrivit sursei citate, în contextul actual, 92% dintre femei au declarat că au fost nevoite să renunţe la cheltuieli neesenţiale, inclusiv la ieşirile în oraş, vacanţe, haine noi şi manichiură. Peste o treime dintre acestea (38%) au renunţat la produsele semnate de brandurile preferate, în favoarea unor alternative mai convenabile.
Mai mult, un sfert dintre femei (25%) au renunţat la parfumuri, iar una din cinci nu a mai folosit produse de machiaj (22%) şi de îngrijire a pielii (19%).
AVON creează produse de înaltă calitate, la preţuri accesibile. Mai mult, cinci milioane de reprezentanţi Avon din întreaga lume profită la maximum de oportunitatea de a comanda, de a cunoaşte beneficiile produselor şi de a se bucura de cadouri.
"În întreaga lume, femeile şi familiile lor resimt presiunea creşterii costului vieţii. Având în vedere că 98% dintre femeile din lume sunt afectate de acest aspect, trebuie să ne sprijinim reciproc aşa cum putem. La AVON, avem o istorie îndelungată în a aborda diferit frumuseţea. Creăm produse de machiaj, de îngrijire a pielii şi parfumuri de calitate superioară la preţuri accesibile şi, totodată, oferim femeilor şansa de a-şi transforma viaţa în bine, câştigând şi învăţând în propriul stil. Având în vedere că multe femei din întreaga lume caută modalităţi de a economisi şi de a obţine venituri suplimentare, sunt mândră să fiu parte a unui brand care le încurajează să pornească la drum ca antreprenori", declară Angela Creţu, CEO AVON.
4 din 5 femei (80%) din întreaga lume se gândesc la o sursă suplimentară de venit pentru a face faţă creşterii costului vieţii. În timp ce mai mult de jumătate dintre aceste femei (54%) are nevoie de o ocupaţie suplimentară pentru a contribui la plata facturilor, una din trei femei (36%) doreşte să îşi poată permite mici răsfăţuri, precum mesele în oraş, ieşirile la cafea şi hainele noi. O cincime dintre femei (21%) îşi doreşte să poată continua să îşi cumpere produsele de beauty preferate, subliniază sursa citată.
În acest context, AVON oferă o soluţie atractivă şi, pentru noua sa generaţie de Beauty Experts, aduce o serie de oportunităţi, pentru mai multă libertate financiară.
Printre acestea se numără digitalizarea serviciilor, care le permite reprezentanţilor să se conecteze cu uşurinţă cu clienţii lor prin intermediul aplicaţiei Avon On. De asemenea, AVON a creat un model de compensare personalizat, Avon Rewards.
Studiul Avon a scos la iveală concepţia greşită frecventă conform căreia preţul produsului dictează calitatea acestuia.
Peste două treimi dintre femeile din întreaga lume (69%) cred că produsele de machiaj mai scumpe sunt de o calitate superioară. Acest procent creşte la 71% pentru parfumuri şi la 73% pentru produsele de îngrijire a pielii. Cu toate acestea, mai puţine femei cred că aceeaşi regulă se aplică şi în cazul hainelor (62%).
În încercarea de a nu renunţa la micile plăceri ale vieţii, aproape două treimi (59%) dintre femeile din întreaga lume au schimbat sau ar schimba produsele de machiaj, de îngrijire a pielii şi parfumurile cu alternative mai convenabile.
Schimbarea machiajului, a produselor de îngrijire a pielii şi a parfumurilor cu alternative mai accesibile nu trebuie să însemne un compromis asupra calităţii. Facilităţile de cercetare şi dezvoltare de ultimă generaţie create de AVON reunesc peste 1.000 de brevete şi o echipă internă de peste 160 de oameni de ştiinţă de talie mondială şi experţi în inovaţie, dintre care peste 60% sunt femei.
Datorită produselor de înfrumuseţare convenabile, Beauty Experţii AVON au remarcat cum clienţii lor au trecut de la branduri de lux la alternative mai accesibile, cum ar fi:
Apa de parfum Today.Tomorrow.Always - The Moment, o aromă creată de celebrul maestru parfumier francez Olivier Cresp, inspirată de puterea emoţiilor şi amintirilor. 8 din 10 femei au spus că aroma este a unui parfum de lux, într-un studiu pe nevăzute realizat cu 125 de participanţi din Marea Britanie, 2022. Preţ: 99 lei, 50ml.
Rujul Ultra Lipstick este vândut la fiecare secundă la nivel mondial. Reformulat cu o culoare mai bogată şi un confort mai cremos, formula îmbunătăţită aduce un amestec exclusiv de uleiuri hrănitoare - astfel încât te puteţi bucura de culoare, fără senzaţia de buze uscate. Cu 60 de nuanţe de mare impact, la doar 19,99 de lei fiecare, clienţii nu trebuie să se limiteze la o singură nuanţă.
Serul Anew Renewal Power este creat cu tehnologia exclusivă Protinol, patentată la nivel mondial. Serul revoluţionar (79 de lei) a dovedit clinic că reface producţia de colagen a pielii, oferind în acelaşi timp 7 beneficii puternice de combatere a semnelor îmbătrânirii pielii, în doar 7 zile, se menţionează în comunicat.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 08.12.2022, 17:59)
Sau un prieten galant cu bani