Circa 15% dintre utilizatorii de Internet din mediul urban au solicitat în ultimele 12 luni un împrumut de la o instituţie financiară nebancară, iar peste 25% dintre cei care ar apela la un împrumut l-ar utiliza pentru renovarea locuinţei şi pentru alte nevoi casnice, potrivit unui studiul realizat de GfK România, citat de Agerpres.
Pe locul al doilea în ierarhia motivelor de împrumut de la instituţiile financiare nebancare s-au situat nevoile personale neprevăzute şi urgenţele medicale, cu aproape 21%, se menţionează în studiul făcut pentru Viva Credit.
O opţiune pe care tot mai mulţi români o iau în calcul atunci când se confruntă cu situaţii neprevăzute şi au nevoie de o sumă mică de bani pentru o perioadă scurtă de timp este "Creditul Până la Salariu".
"Observăm din acest studiu că instituţiile financiare nebancare din România, care acordă împrumuturi într-o singură rată au început să fie o opţiune viabilă pentru tot mai mulţi români. Asta demonstrează că oamenii au înţeles beneficiile IFN-urilor care dau întâietate tocmai acestei nevoi a lor: să intre în posesia unei sume mici de bani, fără a mai fi nevoie să apeleze la prieteni sau cunoştinţe. Cu acest scop, am creat Credit Până la Salariu, cel mai rapid serviciu de împrumut, online, care îi scuteşte pe clienţi de timp irosit şi cheltuieli suplimentare", a spus Eduard Popişteanu, director de marketing al Viva Credit.
Studiul a fost realizat pe un eşantion online reprezentativ urban la nivelul României, pe o populaţie cu vârste de peste 21 ani, angajaţi la un loc de muncă şi care au venituri de peste 700 de lei.
Viva Credit este o instituţie financiară românească ce activează pe piaţa din România din anul 2011, an în care a lansat pe piaţa autohtonă conceptul de Credit Până la Salariu 100% online.