Transportatorul aerian naţional Tarom a anunţat astăzi lansarea primei aplicaţii mobile din istoria companiei, care poate fi descărcată gratuit de pe platforma Google play, pentru a le oferi pasagerilor acces rapid la destinaţiile preferate, un istoric al călătoriilor şi posibilitatea de a ţine legătura directă cu compania.
"Achiziţia de bilete on-line este o tendinţă în creştere în piaţă. Este eficient şi simplu. Noi, prin Tarom app, răspundem unor nevoi de simplitate şi eficienţă. Vrem ca toţi pasagerii noştri să ştie că în aplicaţia Tarom îi aşteaptă promoţii, oferte speciale şi multe alte beneficii. 2018 va fi ţinut minte ca anul retehnologizării în Tarom", a subliniat directorul general al societăţii, Werner Wolff.
Aplicaţia a fost dezvoltată împreună cu Amadeus, pentru a le oferi pasagerilor acces rapid la destinaţiile preferate, un istoric al călătoriilor şi posibilitatea de a ţine legătura directă cu compania, pentru oferte speciale şi promoţii, relatează News.ro.
"Operaţiunile de booking, ticketing şi check-in sunt mult mai simple şi pot fi efectuate, rapid, din aplicaţie", adaugă reprezentanţii companiei.
Aceştia afirmă că vor continua dezvoltarea aplicaţiei mobile prin integrarea acesteia cu noul sistem CRM (Client Relations Manager).
În scurt timp, utilizatorii vor avea acces la module noi în aplicaţie, cum ar fi My Account. Lansarea aplicaţiei pe platforma Apple IOS va avea loc în cursul lunii octombrie, potrivit estimărilor companiei.