TEILOR redeschide magazinul situat în centrul comercial AFI Cotroceni, în urma reamenajării complete în formatul TEILOR Orange Concept, arată un comunicat de presă remis redaţciei.
Potrivit sursei citate, noul magazin reuneşte design-ul minimalist, aliniat tendinţelor internaţionale, şi experienţa premium oferită clienţilor. Primul Orange Concept Store a fost deschis în Băneasa Shopping City în noiembrie 2020; magazinul din AFI Cotroceni fiind cel de-al 13-lea magazin pe care TEILOR îl redeschide sub acest concept.
"Reamenajarea magazinelor noastre este un gest de apreciere şi respect faţă de clienţii noştri. În ultimul deceniu, durata de viaţă a design-ului unui magazin din retail a fost influenţată într-o mare măsură de tendinţele demografice în rapidă schimbare din acest domeniu. Prin urmare, adaptabilitatea rapidă şi relevanţa în brand design sunt determinate de nevoile şi aşteptările consumatorilor. TEILOR Orange Concept introduce ideea de lux contemporan, având o paletă de culori cu tonuri luminoase, menită să inspire bucurie şi seninătate, în timp ce portocaliul ca accent de culoare este conceput să evoce un sentiment de entuziasm şi pasiune. În următorii doi ani, ne vom concentra pe reamenajarea tuturor locaţiilor noastre cu noi design-uri de magazine care să atragă consumatorii tineri. Viziunea TEILOR pentru 2023 este aceea de a deveni un brand de lux contemporan la nivel global, cu o inovaţie constantă coordonată în design-ul magazinelor, al merchandising-ului vizual şi al produselor", povesteşte Roxana Achim, Head of Design & Project Management al TEILOR.
Locaţia redeschisă se numără printre cele două magazine TEILOR din AFI Cotroceni, celălalt fiind TEILOR Exclusive, care oferă o selecţie de produse de bijuterii cu diamante şi pietre preţioase, pentru o experienţă completă de shopping pentru clienţi. Magazinul TEILOR redeschis recent are o suprafaţă de aproximativ 80 mp, încadrându-se în media dimensiunii magazinelor din reţea, cu un trend ascendent în ultimii ani.
Ca parte a strategiei de expansiune, până în 2024, TEILOR se va concentra pe consolidarea prezenţei pe pieţele existente. Începând cu 2025, compania va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia şi alte pieţe, vizând să deschidă între patru şi şase magazine noi pe an în locaţii premium, se precizează în comunicat.