Orangina lansează, în premieră pentru piaţa din România, o nouă campanie de imagine care subliniază atributele produsului şi aduce aproape de consumatori personalitatea şi valorile brandului.
Campania este dezvoltată de agenţia Tempo Advertising şi este susţinută prin spot TV, machete de presă şi outdoor.
Noua campanie de imagine reuneşte atît calităţile intrinseci ale produsului şi diferenţiatorul acestuia, cît şi calităţile extrinseci, valorile brand-ului: spirit mediteranean, prospeţime şi implicare în viaţa consumatorilor, în jurul sloganului "Shake it your way".
Filmările pentru noul spot TV "Freshness" au durat două zile, iar întreaga activitate de producţie (pregătire, filmare şi post-producţie) s-a desfăşurat timp de trei săptămîni. Atmosfera este luminoasă, tipic mediteraneană, personajele se bucură de soare, de căldură şi caută prospeţimea şi răcoarea. Acest nou spot Orangina va rula nu numai în România, ci şi în alte ţări în care Orangina este deja prezentă. În România, spotul va fi difuzat în mai multe flight-uri, pe mai multe staţii TV.
Conceptul creativ al campaniei a fost pus în valoare de către regizorul Asaf Kobrovsky şi Director of Photography Yariv Mor. Casa de producţie a fost Kontra Productions din Israel.
Orangina, singura băutură carbonatată cu pulpă de portocală existentă în România, oferă consumatorilor plăcerea gustului în trei variante de produs: Orangina Clasic, Orangina Light şi Orangina Rouge. Orangina este un produs internaţional cu tradiţie, apreciat în 63 de ţări ale lumii, de peste 500 de milioane de consumatori.
În România, Orangina este distribuită de Carlsrom Beverages, companie al cărei portofoliu cuprinde exclusiv mărci internaţionale premium de băuturi.