"Tempo Advertising" semnează noua campanie "Elefantul şi Veveriţele" care urmăreşte crearea şi consolidarea notorietăţii brandului Olla şi creşterea preferinţei faţă de acest produs. Campania se desfăşoară pe TV şi outdoor şi se adresează unui public tînăr, atît ca vîrstă, cît şi ca temperament.
Alexandru Cautis - copywriter "Tempo Advertising" - a declarat: "Am realizat spotul Elefantul şi Veveriţele după o lungă şedinţă de chicoteli, povestiri din copilărie, amintiri din desenele animate văzute. În fond, ronţăitul de aluniţe este o plăcere care ne transformă pe toţi, indiferent de vîrstă, în copilaşi haioşi. Ronţăind în echipă aluniţe şi uitîndu-ne unul la altul, au apărut personajele spotului: veveriţele, vioaie, puse pe şotii, dornice mereu să ronţăie. Şi elefănţoiul, burtos, greoi, pofticios şi morocănos".
Spotul TV a fost realizat cu animaţie 3D care asigură comunicării un ton jovial şi contribuie la transmiterea mesajului campaniei: aluniţele Olla sînt o gustare de la care nimeni nu se poate abţine.
Aluniţele Olla sînt o marcă "European Food" şi reprezintă un produs nou pe piaţa românească, poziţionîndu-se ca un tip de snacks umplut cu cremă, care potoleşte foamea şi satisface atît pofta de dulce, cît şi cea de sărat.
Tempo Advertising" este cea mai mare agenţie independentă de publicitate din România, desemnată doi ani la rînd cea mai creativă agenţie, conform AdMarket Research şi cîştigînd de două ori distincţia de "cea mai creativă agenţie a anului". Înfiinţată în anul 1996, agenţia a primit de-a lungul timpului peste 40 de trofee naţionale şi internaţionale. În 2002, "Tempo Advertising" a fost cuprinsă în The Gunn Report, alături de cîştigătorii de la Cannes, Eurobest, Clio, New York Festivals, Art Directors Club and Campaign Awards.