"Tempo Advertising" a dezvoltat cea mai recentă campanie pentru "Viva Chips", avînd ca obiectiv crearea de notorietate şi preferinţă pentru toată gama de chips-uri produse de "European Food", prin construirea şi comunicarea unui brand original şi modern. Campania, desfăşurată sub sloganul "maximă atracţie", cuprinde spotul TV "Yoga" şi materiale pentru punctele de vînzare. Mesajul campaniei pune accent pe calităţile produsului, comunicînd că chipsurile Viva sînt atît de gustoase încît nu-ţi dau pace, oriunde te-ai afla.
Spotul TV mizează pe o situaţie care sfidează legile fizicii şi pe un deznodămînt cel puţin neaşteptat: şapte tineri se află în timpul unei şedinţe de yoga. Şase dintre ei intră în starea de levitaţie, alături de un guru cufundat în meditaţie, înconjuraţi de valuri de fum degajat de beţişoarele aromate. Însă al şaptelea tînăr nu poate să se "rupă" de lumea terestră pentru că pachetul de chips-uri Viva îl ţine "ancorat" în realitatea simţurilor. Mai ales a gusturilor, căci băiatul cedează ispitei, îşi desface punga de chips-uri Viva, începe să ronţăie şi astfel distruge vraja. Este momentul în care colegii lui de meditaţie se prăbuşesc din absolut, în timp ce el, vizibil uimit, începe să plutească de plăcere cu chipsurile Viva.
Ideea scenariului nu a venit însă "din absolut", echipa de creaţie căutînd o situaţie a cărei intensitate şi conflict interior să potenteze mesajul: chipsurile Viva sînt irezistibile, exercită o atracţie maximă asupra consumatorului. Nimic mistic, aşadar, pentru că această atracţie este pusă în evidenţă printr-o situaţie de luptă interioară: în loc să îşi urmeze colegii pe cărările văzduhului, eroul principal cedează ispitei şi nu are de ce să regrete acest moment de slăbiciune. Eterna luptă dintre bine şi rău este prezentă aici din perspectiva culinară: dar ispita este una benignă şi chiar "înălţătoare".
Filmările au fost realizate în sala de sport a Liceului Teoretic Ştefan Odobleja şi au durat aproximativ 16 ore. Tinerii care au participat la filmare sînt practicanţi de yoga veritabili şi au declarat că scena cea mai dificilă a fost aceea a căderii libere, cînd gravitaţia nu a mai putut fi controlată, iar impactul cu pămîntul nu a fost chiar "prietenos". Personajul principal al spotului este actorul Dragoş Huluba, iar în rolul profesorului de yoga se afla George Krishan, un om de afaceri de origine indiană, aflat la primul său rol într-un spot publicitar.