Compania olandeză de coletărie "TNT Express" NV, a doua din Europa, vrea să-şi restructureze costurile ca urmare a pierderilor consemnate anul trecut.
În 2011, "TNT Express" a avut pierderi operaţionale de 105 milioane de euro (139 milioane de dolari), comparativ cu un profit operaţional de 180 de milioane de euro în 2010. În America, societatea a avut un deficit operaţional de 360 de milioane de euro, respectiv de 76 milioane de euro în Asia-Pacific. În Europa, compania a raportat un profit operaţional de 356 milioane de euro.
Vânzările "TNT Express" au sporit cu 2,7% anul trecut, la 7,25 miliarde euro.
"TNT Express", societate care s-a desprins în luna mai din fostul operator poştal naţional al Olandei, va căuta să încheie acorduri de cooperare cu companii aeriene pentru transportul de bunuri în afara Europei şi parteneriate pentru asigurarea de servicii în China şi Brazilia.
"Ne vom reduce expunerea pe capacitatea fixă intercontinentală", a declarat directorul executiv al companiei, Marie-Christine Lombard, adăugând: "Obiectivul nostru este să ne consolidăm oferta pentru clienţi şi angajaţi odată cu reducerea expunerii financiare".
"TNT Express" a anunţat, ieri, că va implementa un program de reducere a costurilor fixe cu 150 de milioane de euro, până la finele lui 2013.